PCSX2 SVN r5446
: 10 listopada 2012, 20:26
Dawno nie pisałem o emulacji PlayStation2, niemniej patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone do kodu PCSX2 w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy, z przykrością muszę stwierdzić, że niewiele straciliśmy. Nie zrozumcie mnie źle, bo nie chcę tu nikogo krytykować, a za ponad 40 poprawek wypada solidnie pogratulować zespołowi odpowiedzialnemu za projekt. Szczególnie, że wśród zmian znalazły się poprawki dla sprzętu ze stajni AMD, którego posiadaczy, w naszym kraju jest co nie miara, więc to zmiana zdecydowanie in plus. Masę usprawnień wprowadzono we wtyczkach graficznych dla systemów z rodziny Linux, co (z okazji przesiadki dokonanej kilka lata wstecz) osobiście również mnie bardzo cieszy, a zapewne nie tylko mnie. Autorzy, wsparci przez użytkowników solidnie rozbudowali bazę gier, co przekłada się na zwiększoną kompatybilność programu...
... i można by tak jeszcze chwilę wymieniać zmiany, te bardziej istotne jak usprawnioną obsługę przerwań w VIF, czy wskaźników w SuperVU, jak i mniej - poprawione GUI, debugger itp. Tylko, moi drodzy, jakoś mi tak przykro, że [po pierwsze primo] prace są prowadzone jak się zdaje ciut po omacku w formie dziś wprowadzamy zmianę, a jutro ją cofamy i przez najbliższy tydzień poprawiamy błędy które powoduje. Po drugie, zaś [primo :], jeśli mogę być szczery, spodziewałem się czegoś więcej, zachęcony wrześniowym SVNem wprowadzającym obsługę własnych shaderów, miałem cichą nadzieję na kolejną porcję w istocie przełomowych zmian.... no ale cóż, nie w jedną noc Rzym wybudowano. Nie pozostaje więc nic innego, jak cieszyć się kolejną, sowitą porcją poprawek, autorom życzyć jak najowocniejszej pracy, a Was standardowo odesłać do Downloadu i na stronę domową PCSX2.
... i można by tak jeszcze chwilę wymieniać zmiany, te bardziej istotne jak usprawnioną obsługę przerwań w VIF, czy wskaźników w SuperVU, jak i mniej - poprawione GUI, debugger itp. Tylko, moi drodzy, jakoś mi tak przykro, że [po pierwsze primo] prace są prowadzone jak się zdaje ciut po omacku w formie dziś wprowadzamy zmianę, a jutro ją cofamy i przez najbliższy tydzień poprawiamy błędy które powoduje. Po drugie, zaś [primo :], jeśli mogę być szczery, spodziewałem się czegoś więcej, zachęcony wrześniowym SVNem wprowadzającym obsługę własnych shaderów, miałem cichą nadzieję na kolejną porcję w istocie przełomowych zmian.... no ale cóż, nie w jedną noc Rzym wybudowano. Nie pozostaje więc nic innego, jak cieszyć się kolejną, sowitą porcją poprawek, autorom życzyć jak najowocniejszej pracy, a Was standardowo odesłać do Downloadu i na stronę domową PCSX2.