JPCPS SVN r2911

winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

JPCPS SVN r2911

Post autor: winter_mute »

Planowałem co prawda, poczęstwać Was w grudniu serią informacji dotyczących mobilnej emulacji na platformie Android, niemniej z powodów ode mnie niezależnych jestem zmuszony przesunąć niniejsze na bliżej nieokreśloną przyszłość. Tym samym, w dniu dzisiejszym, przyjrzymy się nowej wersji rozwojowe, najprężniej rozwijającego się emulatora przenośnego PSP - czyli Jpcsp.
Obrazek
Tu z kolei, zmian sporo, jakby nie spojrzeć - sześć miesięcy to okres, w którym wydarzyć się może wiele, a w przypadku tytułowego projektu - lista najistotniejszych zmian zawiera:
  • wprowadzenie możliwości eksportu całych scen 3D oraz tekstur,
  • dodanie wsparcie dla PSP Lamb, co z kolei umożliwia, modyfikowanie gry przez podmianę domyślnych tekstur na własne,
  • implementacje obsługi sieci PRO Online, w tym mapowania portów, konfiguracji PnP i chatu,
  • usprawnioną obsługę domyślnej sieci Adhoc emulatora,
  • dodaną obsługę nożnego kontrolera PSP-LFH2210/00,
  • usprawnioną emulację koprocesora VFPU, w tym funkcji MMUL, VMSCL, VMMOV, VMIDT, VMZERO, VMONE, VI2F, VLOG2, VEXP2, VF2H,
  • wprowadzenie szeregu usprawnień do emulacji GE (Graphics Engine), w tym obsługi pamięci, tekstur, parametrów VTYPE i polecenia VAP,
  • poprawioną obsługę wykonywalnych ELF-ów, z szczególnym naciskiem położonym na aplikacje hemebrew,
  • usprawnioną obsługę dźwięku, modułu mpeg i funkcji odpowiedzialnej za wyświetlanie obrazów jpeg,
  • wprowadzono obsługę wirtualnego systemu plików wykorzystywanego przy deszyfrowaniu plików PGD,
  • usprawnienie operacji na shaderach oraz poprawki pod kątem urządzeń ATI/AMD,
  • poprawki w funkcjach odpowiedzialnych za wyświetlanie czcionek, ikon w menu oraz odtwarzanie UMDvideo i dźwięku Atrac3,
  • kilkukrotne przepisanie i zoptymalizowanie kod emulatora, zwiększające wydajność oraz kompatybilność programu.
Można by tak, jeszcze długo mnożyć punkty z kilkustronicowej listy zmian, niemniej każdy zainteresowany może bezproblemowo przejrzeć ogólne informacje na stronie domowej projektu, znaleźć pliki i szczegóły techniczne w automatycznym repozytorium SVN, a ewentualne wątpliwości w temacie obsługi danej gry, rozwiać z pomocą oficjalnej listy kompatybilności.
2BII!2B
ODPOWIEDZ