FPse 0.11.110 for Android

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

FPse 0.11.110 for Android

Post autor: winter_mute »

Przyszły rok zapowiada się całkiem ciekawie, jeśli chodzi o premiery nowego sprzętu. Na półkach sklepowych zagości nowa generacja konsol, w tym również dedykowany androidowi Project Shield od nVidii. Biorąc pod uwagę cenę wspomnianej platformy, oscylującą w kwocie, którą trzeba wyłożyć na nadchodzące PS4, osobiście pozostanę raczej przy stacjonarnych zabawkach... liczę jednak, że masowa dystrybucja Tegry4, pojawienie się nowego Snapdragona, czy Galaxy S4 spowoduje znaczący spadek cen urządzeń bazujących na starszych (Tegra 3), czy budżetowych (Tegra 4i) układach. Co za tym idzie, mam cichą nadzieję, że w przyszłym roku moja kolekcja zabawek powiększy się o mobilnego androida, nie sprawiającego problemów w temacie emulacji, a przez to umożliwiającego bezstresowe testy najnowszych emulatorów dla Androida. Do tego czasu, nie pozostaje mi nic innego jak męczyć się z moją starą Motorolką, a Was, drodzy odwiedzający, częstować jedynie suchą teorią.
Obrazek


Skoro o tym mowa, przedstawiam listę wybranych zmian, w wersjach 0.11.84 do 0.11.110 tytułowego emulatora:
  • poprawiono wykrywanie kart SD, szwankujące na niektórych urządzeniach
  • wyeliminowano zwisy występujące przy skanowaniu pamięci masowej
  • usprawniono detekcję ISO, w tym wsparcie dla formatów .Z oraz .ZNX
  • poprawiono funkcję wykrywania regionu, oraz synchronizację CDROMu
  • ulepszono funkcjonowanie silnika dźwiękowego, emulator brzmi znacznie lepiej, szczególnie na starszych urządzeniach
  • poprawiono moduł sterowania, odpowiedzialny za obsługę i emulację kontrolera Ipega
  • dodano natywne wsparcie dla kontrolerów Moga i Moga Pro
  • poprawiono działanie lewego, ekranowego, analoga z włączonym sensorem G
  • wprowadzono eksperymentalny plugin OpenGL, wyprzedzający swego poprzednika pod względem optymalizacji i prędkości
  • wyeliminowano zwisy generowane przez programową wtyczkę GPU (widoczne choćby w Chrono Cross)
  • naprawiono wyświetlanie licznika fps-ów
  • do wtyczki GPU dodano fiksy mające zapewnić poprawną obsługę procesorów Qualcomm
  • oraz wyeliminowano błędy występujące na procesorach Snapdragon S4 Pro
  • usprawniono działanie funkcji odpowiedzialnych za prędkość emulatora: ograniczania i pomijania wyświetlanych klatek
  • naprawiono błędy powodujące nadmierne wykorzystanie CPU, co za tym idzie szybsze wykańczanie baterii.
Na zakończenie, standardowo zapraszam do pobrania najnowszej wersji aplikacji z witryny Google Play, praktycznych testów we własnym zakresie, oraz dzielenia się ich wynikami, tudzież własnymi spostrzeżeniami za pomocą komentarzy komentarzy do niusa.
2BII!2B
ODPOWIEDZ