PCSX2 SVN r5932
: 10 kwietnia 2014, 11:16
Od publikacji ostatniej stabilnej wersji emulatora minęły dwa miesiące, dlatego warto się przypatrzeć jakie modyfikacje, od tego czasu poczyniono w projekcie PCSX2.
Lista najistotniejszych zmian rozwojowej wersji emulatora przedstawia się następująco:

- poprawiono obsługę najnowszej wersji bibliotek Mesa oraz OGL/GL4.1 pod linuxem,
- znacząco rozbudowano narzędzia developerskie takie jak: zaawansowany podgląd deasemplera R5900 i R3000, podświetlana lista zmian w rejestrach, skanowanie funkcji i widok makr, przerwania warunkowe, widok pamięci z możliwością edycji, itp.,
- usprawniono obsługę pamięci, poprawiając funkcje odpowiedzialne za emulację DMA,
- skorygowano ustawienia synchronizacji pionowej dla obrazu wyświetlanego z przeplotem,
- naprawiono błędy występujące przy emulacji VIF, GIF i SPR, kilka dzięciołów we wtyczce SPU2-X oraz zintegrowanej bazie gier,
- z kolei w pluginie graficznym GSdx zaimplementowano obsługę funkcji DATE, wykorzystywanej do generowania cieni i innych efektów, oraz anizotropowe filtrowanie tekstur zwiększające jakość obserwowanego pod kątem obrazu,
- zaimplementowano szereg funkcji mających w przyszłości umożliwiać uruchamianie na emulatorze gier z pierwszego PlayStation.