Metal Gear Solid

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Mateuszus
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 06 grudnia 2003, 20:18
Kontakt:

Metal Gear Solid

Post autor: Mateuszus »

Witam. Mam mały problem. Posiam grę (od wschodnich sąsiadów ;) ) Metal Gear Solid i dziw mnie bierze, ale ta gra tak za**biści mi skacz, że nie wiem co mam zrobić! To pierwszy raz kiedy z grą emulowną dzieją mi się takie rzeczy. Dzwięk mi się często zacina, grafa skacze itp..

Mój komp na parametry:
- Duron 1000MHz
- Geforce 3 64MB
- 256RAM DIMM :]
- Windows XP

Grę wsadziłem do ISO, więc dzwięk to nie wina CD-Romu :P.

Z góry dzięki za fatygę.
Mistrz i Władca: Mateuszus
Visit: http://mateuszus.deviantart.com !
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

grafa skacze
Podstawowa konfiguracja Pete`s OpenGL powinna działać u Ciebie znakomicie, co wazniejsze...
Dzwięk mi się często zacina
...Zmień plugin na Eternal SPU (jesli jeszcze z niego nie korzystasz) i włącz opcję "SPU IRQ - Wait CPU action" - powinno rozwiązać problem
2BII!2B
Mateuszus
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 06 grudnia 2003, 20:18
Kontakt:

Post autor: Mateuszus »

Hmmm, zajeło mi to 3 godziny (przed twoim postem), ale sam to ustawiłem! Grafika nie skacze, chodzi płynnie, problem był w dzwięku, który spowalniał grę.
Teraz ciekawostka. Ustawiłem Eternal SPU Plugin Lite na buffer 16, włączyłem Cache VAG decode i Wait for XA buffer is free.
W Audio out method ustawiłem na SPUasync i Async mode na Smooth (z tym można kombinować :] ). Dalej już SPU IRQ - Wait CPU action i już, Bum! Spoko działa!
Grafika płynna, dzwięk przynny! Warto o tym wiedzieć ludzie :].
A to moje ustawienia graficzne:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.74
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce3/AGP/SSE/3DNOW!

Resolution/Color:
- 800x600 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00001440]

Jak widzicie na moim sprzecie wyciąga to stałe 58.6 fps. Czyli, nie mocny procek, tylko mocna karta i luz :]. Danke for reading.
Mistrz i Władca: Mateuszus
Visit: http://mateuszus.deviantart.com !
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Spróbuj przełączyć się na pełną wersję Eternala - generowany przez niego dźwięk stoi na wiele wyższym poziomie. Zamiast trybu SPUasync ustaw na Thread, dobierz odpowiednią wielkość bufforu (tak by dźwięk był czysty i nie skakał) i włącz sgf dla MGS...

Podstawowe ustawienia znajdzisz tutaj >
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... pu_eternal
2BII!2B
ODPOWIEDZ