Strona 1 z 2
Problem z Vigilante 2nd Offense ...
: 17 grudnia 2003, 17:12
autor: Xian
Mam problem z w/w gra . Czy zna ktos ustawienia graficzne lub jakiekolwiek ktore pozwlilyby na bezproblemowa gre.
Bledy to liczne fixy graficzne w menu i inne takie tam ;P
Aktualnie uzywam ePSXe1.6.0 pluginy to Pete's OpenGL Driver 1.75
Eternal SPU Plugin 1.41 P.E.Op.S. CDR Driver 1.4 Gra to rip z plytki ale wszystko z nim OK
Z gory dziekuje i pozdrawiam
: 17 grudnia 2003, 18:09
autor: Mortus
A jaki masz do tego sprzęt? Ta wiadomość też byłaby pomocna. A skoro gra to RIP, to byłbym bardzo ostrożny mówiąc, że wszystko z nim ok
RIP'y to okrojone wersje - kto wie czy przypadkowo nie okroili tej gry z jakiś tekstur
: 17 grudnia 2003, 18:18
autor: Xian
1.Rip jest ok bo sam robilem z dzialacej gry
2.Nie ja jeden mam problem z ta gra !!
3.AMD1Ghz 256MBRam GfMX20064MB
4.Gra jest zajefajna wiec musicie pomoc
: 17 grudnia 2003, 18:32
autor: winter_mute
Rzeczywiście są problemy z V8 >
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php ... =vigilante
1. Pobaw się opcję Off-Screen Drawing (poprzełanczaj tryby od 2 do 6) i sprawdź czy błąd zniknie
2. to samo uczyń z Filtrowaniem (Texture Filtering)
3. Jesli nic nie pomoże podaj obercne ustawienia pluginu graficznego
... ew. jeśli BzyRes odwiedzi forum w najbliższym czasie poda Ci gotowe ustawienia.
: 18 grudnia 2003, 00:49
autor: BzyRes
Grr... znowu ten piekielny widżilent... Niestety, w kwestii rozmaitych bug'ów i innych denerwujących pierdół NIC się nie zmieniło (nawet po wyjściu ePSXe'a 1.6.0). Nadal trza przeżywać katorgę grając na tym emu. Niech mnie ktoś oświeci, jeżeli nie mam racji - próbowałem dobrać optymalne ustawienia pod tą grę, ale to nie ma sensu, gdyż za każdym razem coś się partoli. Configu nie podam, gdyż nic nowego nie wymyśliłem...
Moja rada : Dla tej gry warto przesiąść się na CVGS'a/EmuRayden'a - wierzcie mi, nie ma żadnych problemów z grafą - nawet w menu można poruszać się bezstresowo.
Xian, na moim rzęchu animka nieco chrupie, ale u Ciebie powinno być w porządku z płynnością, dlatego radzę spróbować.
Btw. nie przejmuj się software'ową grafiką > po 5 minutach gry przestaniesz o niej myśleć
Tyle z mojej strony. Nic więcej nie poradzę
.
: 18 grudnia 2003, 14:18
autor: Tomi
Ja moge tylko doda że błędów w grafice nie powinno by jeśli masz tą karte grafiki, niestety w Vigilante nie pograsz nawet na N64, ale cóż nie długo ma wyjśc nowy emulator N64 i by może na nim pogramy chociaż.
: 18 grudnia 2003, 15:49
autor: Xian
Ok czyli na ePSXe nie ruszy bezproblemowo
Podales nazwy CVGS'a/EmuRayde <<<z kad to wziac
Jakby sie dalo to wrzuccie linki
Na N64 tez nie dziala jak to powiedzial Tomi . Sam probowalem jakis czas temu ale bylo jeszcze gorzej niz na ePSXe... no i jeszcze okrojona muzyka Bleeeeeeee
Qrcze szkoda bo gra rzadzi i stawia ja narowni (moge sie teraz narazic
) z Tekkenem FF MGS bo ma niepowtarzalny klimat ... a zreszta pograjcie a zrozumiecie
THX i 3majcie sie
: 18 grudnia 2003, 21:47
autor: winter_mute
Podales nazwy CVGS'a/EmuRayde <<<z kad to wziac
choćby stąd >
http://www.psxemu.friko.pl/
: 18 grudnia 2003, 21:57
autor: Xian
THX zaraz zassam
Male pytanko nie wiecie z kad mozna zassac Cd keya do blemm 1.6a lub 1.6b moze tez byc crack
Co lepsze bleem CVGS EmuRayde ?? Pod wzgledem kompatyybilnosci i poprawiania grafy ?? Ok chodzi zeby V8 chodzil ale z podrasowana grafa
: 18 grudnia 2003, 22:07
autor: Mortus
Bleem! już od dawna nie żyje.... nic przy nim nie robią (a jak robią to dobrze się z tym kryją
) Weź sobie tego VGS'a i będzie git