Strona 1 z 2

Problem z Vigilante 2nd Offense ...

: 17 grudnia 2003, 17:12
autor: Xian
Mam problem z w/w gra . Czy zna ktos ustawienia graficzne lub jakiekolwiek ktore pozwlilyby na bezproblemowa gre.
Bledy to liczne fixy graficzne w menu i inne takie tam ;P

Aktualnie uzywam ePSXe1.6.0 pluginy to Pete's OpenGL Driver 1.75
Eternal SPU Plugin 1.41 P.E.Op.S. CDR Driver 1.4 Gra to rip z plytki ale wszystko z nim OK

Z gory dziekuje i pozdrawiam

: 17 grudnia 2003, 18:09
autor: Mortus
A jaki masz do tego sprzęt? Ta wiadomość też byłaby pomocna. A skoro gra to RIP, to byłbym bardzo ostrożny mówiąc, że wszystko z nim ok ;-) RIP'y to okrojone wersje - kto wie czy przypadkowo nie okroili tej gry z jakiś tekstur :D

: 17 grudnia 2003, 18:18
autor: Xian
1.Rip jest ok bo sam robilem z dzialacej gry :P
2.Nie ja jeden mam problem z ta gra !!
3.AMD1Ghz 256MBRam GfMX20064MB :(
4.Gra jest zajefajna wiec musicie pomoc :twisted:

: 17 grudnia 2003, 18:32
autor: winter_mute
Rzeczywiście są problemy z V8 >
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php ... =vigilante

1. Pobaw się opcję Off-Screen Drawing (poprzełanczaj tryby od 2 do 6) i sprawdź czy błąd zniknie
2. to samo uczyń z Filtrowaniem (Texture Filtering)
3. Jesli nic nie pomoże podaj obercne ustawienia pluginu graficznego

... ew. jeśli BzyRes odwiedzi forum w najbliższym czasie poda Ci gotowe ustawienia.

: 18 grudnia 2003, 00:49
autor: BzyRes
Grr... znowu ten piekielny widżilent... Niestety, w kwestii rozmaitych bug'ów i innych denerwujących pierdół NIC się nie zmieniło (nawet po wyjściu ePSXe'a 1.6.0). Nadal trza przeżywać katorgę grając na tym emu. Niech mnie ktoś oświeci, jeżeli nie mam racji - próbowałem dobrać optymalne ustawienia pod tą grę, ale to nie ma sensu, gdyż za każdym razem coś się partoli. Configu nie podam, gdyż nic nowego nie wymyśliłem...
Moja rada : Dla tej gry warto przesiąść się na CVGS'a/EmuRayden'a - wierzcie mi, nie ma żadnych problemów z grafą - nawet w menu można poruszać się bezstresowo. Xian, na moim rzęchu animka nieco chrupie, ale u Ciebie powinno być w porządku z płynnością, dlatego radzę spróbować.
Btw. nie przejmuj się software'ową grafiką > po 5 minutach gry przestaniesz o niej myśleć ;)
Tyle z mojej strony. Nic więcej nie poradzę :(.

: 18 grudnia 2003, 14:18
autor: Tomi
Ja moge tylko doda że błędów w grafice nie powinno by jeśli masz tą karte grafiki, niestety w Vigilante nie pograsz nawet na N64, ale cóż nie długo ma wyjśc nowy emulator N64 i by może na nim pogramy chociaż.

: 18 grudnia 2003, 15:49
autor: Xian
Ok czyli na ePSXe nie ruszy bezproblemowo :cry:

Podales nazwy CVGS'a/EmuRayde <<<z kad to wziac :?:
Jakby sie dalo to wrzuccie linki :)

Na N64 tez nie dziala jak to powiedzial Tomi . Sam probowalem jakis czas temu ale bylo jeszcze gorzej niz na ePSXe... no i jeszcze okrojona muzyka Bleeeeeeee :!: :!: :!:

Qrcze szkoda bo gra rzadzi i stawia ja narowni (moge sie teraz narazic :twisted: ) z Tekkenem FF MGS bo ma niepowtarzalny klimat ... a zreszta pograjcie a zrozumiecie

THX i 3majcie sie :P

: 18 grudnia 2003, 21:47
autor: winter_mute
Podales nazwy CVGS'a/EmuRayde <<<z kad to wziac
choćby stąd >
http://www.psxemu.friko.pl/
:)

: 18 grudnia 2003, 21:57
autor: Xian
THX zaraz zassam :)

Male pytanko nie wiecie z kad mozna zassac Cd keya do blemm 1.6a lub 1.6b moze tez byc crack :twisted:

Co lepsze bleem CVGS EmuRayde ?? Pod wzgledem kompatyybilnosci i poprawiania grafy ?? Ok chodzi zeby V8 chodzil ale z podrasowana grafa :wink:

: 18 grudnia 2003, 22:07
autor: Mortus
Bleem! już od dawna nie żyje.... nic przy nim nie robią (a jak robią to dobrze się z tym kryją ;-)) Weź sobie tego VGS'a i będzie git :D