odpowiednio ustawione AA i FA

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Awatar użytkownika
meta_ridley
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 20 lutego 2004, 19:57

Post autor: meta_ridley »

Po licznych eksperymentach okazało się że jak tylko włącze Hi-Res Textures na 0, a wszystko inne na max. to chodzi idealnie. A na przyklad na sterowniku Pete DX6 ze wszystkim łącznie z hi-res na max też chodzi dobrze. To normalne ?
A jeżeli nie to czym może być spowodowane ?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

1) OpenGL wykorzystuje zaawansowane operacje na FB, których w pluginie DX6(D3D) po prostu nie ma.
2) Może się zdarzyć, że plugin OpenGL będzie pracował wolniej niż D3D na kartach GF, należy wtedy w "panelu sterowania" k. graf stawić odpowiednie opcje (transfer blokowy, odśwież pionowe )- jak? Czynności są opisane na końcu tego wpisu >
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=414&start=4
wypróbuj, powinno pomóc.
2BII!2B
Awatar użytkownika
meta_ridley
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 20 lutego 2004, 19:57

Post autor: meta_ridley »

Nie pomogło :)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

A jak ustawiłeś FrameBuffer Acces/Textures :?:
2BII!2B
Awatar użytkownika
meta_ridley
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 20 lutego 2004, 19:57

Post autor: meta_ridley »

FrameBuffer Acces:3
Textures:2
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Podejrzewam, że stąd właśnie to zwolninie
Z tekstu dotyczącego konfiguracji CC (widać nie czytałeś)
W przypadku gdy w ustawieniach k.graficznej masz włączone opcje „AntyAliasowania” oraz „Filtrowania Anizotropowego” (w przypadku kart firmy ATI nazwy noszą nazwę SmoothVision) należy zamienić następujące opcje:
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
Jeśli nie poskutkuje nie pozostaje nic innego jak wybierać:
- D3D z HiRes
- OpenGL z wył HiREsTextures
wybór należy do Ciebie :)
2BII!2B
Awatar użytkownika
meta_ridley
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 20 lutego 2004, 19:57

Post autor: meta_ridley »

Moje ostatnie pytanie( chyba):). Okazało sie że jak włącze Hi-res na 1, a do tego GFX card vram włącze na 128, a nie na auto detect to chodzi dobrze. Pytanie brzmi: Czy to 128 w jakis sposób pogarsza jakość ? A może po prostu mam "za dobrą" kartę ? (w opcjach najwięcej jest 128, a ja mam 256 i dlatego nie działa auto-detect)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Nie pogarsza.

Moze właśnie w tym był problem - plugin max obsługuje 128MB pamięci i może jakimś cudem (choc w to wątpie) się pogóbił z tymi 256MB. Moj błąd, sorry bo w sumie też mam ustawione 128, a nie Auto :)
2BII!2B
ODPOWIEDZ