Problem z wejściem do Cleyra's Trunk w FF9
: 30 marca 2004, 10:45
Witam serdecznie
Mam problem z dostaniem się do Tornado Cleyra (Dysk2 FF9). Po przekroczeniu bramy gra zawiesza się i "wychodzi" do Windows. Dodam, że mam Windows XP i korzystam z zestawu: emulator ePSXe 1.5.2,
Pete's GPU Plugins 1.72, Eternal SPU Plugin v.1.41, bios scph7502.bin. Mój sprzęt to Celeron 2,4 GHz, 256 MB RAM, karta ATI RADEON. Próbowałem też wczytywać grę jako ISO oraz nowszej wersji emulatora ePSXe 1.6.0. z najnowszymi pluginami - gra zawiesza się zawsze w tym samym momencie.
W pomocy technicznej jest napisane, że należy wyłączyć opcję "framebuffer read" w "special game fixes", ale według zaleceń zaznacza się tam: "G4 polygon cache", "Fake sub. blending/FSAA" i "Odd/even bit hack". Może się mylę, ale nie ma tu (tzn. w "special game fixes") opcji "framebuffer read". Odznaczałem ustawione poprzednio trzy "fixy" w różnej kolejności i różnych kombinacjach - nic to nie dało. Zmieniałem także ustawienia "Compatibility" w "Configure Pete's PSX OpenGL Renderer..." - także różne kombinacje.
Trochę szkoda było by poddać się i skończyć taką fajną grę na drugim dysku. W związku z tym bardzo proszę o pomoc. Może "special game fixes" są też w innych miejscach - znalazłem je też w opcjach konfiguracji CD-romu?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Michał Wardzyński
Mam problem z dostaniem się do Tornado Cleyra (Dysk2 FF9). Po przekroczeniu bramy gra zawiesza się i "wychodzi" do Windows. Dodam, że mam Windows XP i korzystam z zestawu: emulator ePSXe 1.5.2,
Pete's GPU Plugins 1.72, Eternal SPU Plugin v.1.41, bios scph7502.bin. Mój sprzęt to Celeron 2,4 GHz, 256 MB RAM, karta ATI RADEON. Próbowałem też wczytywać grę jako ISO oraz nowszej wersji emulatora ePSXe 1.6.0. z najnowszymi pluginami - gra zawiesza się zawsze w tym samym momencie.
W pomocy technicznej jest napisane, że należy wyłączyć opcję "framebuffer read" w "special game fixes", ale według zaleceń zaznacza się tam: "G4 polygon cache", "Fake sub. blending/FSAA" i "Odd/even bit hack". Może się mylę, ale nie ma tu (tzn. w "special game fixes") opcji "framebuffer read". Odznaczałem ustawione poprzednio trzy "fixy" w różnej kolejności i różnych kombinacjach - nic to nie dało. Zmieniałem także ustawienia "Compatibility" w "Configure Pete's PSX OpenGL Renderer..." - także różne kombinacje.
Trochę szkoda było by poddać się i skończyć taką fajną grę na drugim dysku. W związku z tym bardzo proszę o pomoc. Może "special game fixes" są też w innych miejscach - znalazłem je też w opcjach konfiguracji CD-romu?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Michał Wardzyński