Poczytalem troche forum i odpowiedzi nie znalazlem...a wiec:
Problem w zasadzie dotyczy dzwieku pod ePSXe 160 oraz ff7.
Uzywalem roznych wtyczek - efekty na niektorych z nich to:
- brak dzwieku (przy niektorych pluginach)
- podczas walki niekiedy slychac niektore dzwieki niekiedy nie
przejscie pomiedzy gra a walka: albo szum albo brak dzwieku(zaleznie od pluginu)
- na niektorych pluginach dzwiek "harczy"
Moj sprzet:
AMD 1,3/GF3ti200(128mb)/512MB RAM/Sound Blaster Live 5.1/
W gre gram z ISO, testowane pluginy:
Andy, Eteral, KazD, PeopsD Sound, PeteD sound, Pete MIdas
niestty wszystkich ustawien na nie sprawdzalem, nie dosc ze duzo tego to jeszcze sie na tym nie znam.
Z dzwiekiem w filmikach nie ma problemu (czasem sie lekko przytnie ale w koncu to tylko emu )
A wiec jaki plugin i jakie ustawienia aby moj finalek na mnie nie warczal.
ps. plaese tylko mi nie piszcie aby gral na wersji peCetowej :/ kaszanka z grafa na maxa (very very low res)
No i ciekaw tez jestem czy wlasciwie ta gierka komus chodzi na 100% (sound i gpu bez przeklaman)
Final Fantasy 7 dzwiek
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Masz nie najgorszą konfigurację sprzętową - spróbuj tych ustawień >
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... fig&id=ff7
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... fig&id=ff7
2BII!2B
na tych ustawieniach: http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... fig&id=ff7
nie ma przejscia z gry na walke (ten rozbijajacy sie ekran)
dzwiek przy przejsciu to harczenie,
dzwiek w walce ulegl poprawie jak tylko update'owalem z Eternal 1,3 na 1,4
Przejscie graficzne na walke uzyskuje tylko na gpuPetesoft ale nadal jest harczenie przy przejsciu na walke, no i czasem gra zwolni na tym pluginie i oczywiscie nie wyglada tak ladnie jak na sprzetowej emulacji(OpenGL czy D3D) ale to moglym przezyc
Dodam ze caly czas testuje to w jednym miejscu gry - sam poczatek, moze pozniej ulega to zmianie?
Nadal jestem ciekaw czy innym po prostu to nie przeszkadza i dlatego nie jest to opisywane na forum czy inni nie maja takowego problemu.
nie ma przejscia z gry na walke (ten rozbijajacy sie ekran)
dzwiek przy przejsciu to harczenie,
dzwiek w walce ulegl poprawie jak tylko update'owalem z Eternal 1,3 na 1,4
Przejscie graficzne na walke uzyskuje tylko na gpuPetesoft ale nadal jest harczenie przy przejsciu na walke, no i czasem gra zwolni na tym pluginie i oczywiscie nie wyglada tak ladnie jak na sprzetowej emulacji(OpenGL czy D3D) ale to moglym przezyc
Dodam ze caly czas testuje to w jednym miejscu gry - sam poczatek, moze pozniej ulega to zmianie?
Nadal jestem ciekaw czy innym po prostu to nie przeszkadza i dlatego nie jest to opisywane na forum czy inni nie maja takowego problemu.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Ustawienia z podanego artykułu są optymalne dla FF7 zarówno pod względem kompatybilności (czyt. wszystkie efekty powinny być wyświetlane) jak i jakości wyświetlanej grafiki. Jedyny ból to fakt, że słabsze maszyny sobie z nimi nie poradzą.
Wracając do tematu
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
bądź jeśli masz włączone opcje Filtrowanie Anizotropowe / Anty Aliasing w ustawieniach karty graficznej >
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
Co istotne wszystkie ustawienia są nic nie warte jeśli nie zainstalowałeś nowych deetonatorów nVidii.
Nie zapomnij też włączyć sgf`a dla FF7 - Update before accesing.
Wracając do tematu
Poniższe ustawienia odpowiadają za wyświetlanie przejść w pluginach Petes OpenGL 1.75 i D3D 1.75 >nie ma przejscia z gry na walke (ten rozbijajacy sie ekran)
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
bądź jeśli masz włączone opcje Filtrowanie Anizotropowe / Anty Aliasing w ustawieniach karty graficznej >
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
Co istotne wszystkie ustawienia są nic nie warte jeśli nie zainstalowałeś nowych deetonatorów nVidii.
W pluginie Eternal SPU zwiększ wartość buforu dźwiękowego (Sound Buffor) o kilka jednostek (np. 2), sprawdź czy zniekształcenia znikneły. Jeśli nie to powtórz czynność - wartość zależy od konfiguracji sprzętowej i obciążenia systemu, u innych działa dobrze na 11, u innych na 25 (u mie na 21). Warto jedynie zwrócić uwagę że przy trybie Thread max wartość SB nie powinna przekraczać 30. Jesli dotrzesz do tej granicy i nie nastąpi poprawa przełącz plugin w tryb SPUASync i zwiększ bufor do np. 100.dzwiek przy przejsciu to harczenie,
Nie zapomnij też włączyć sgf`a dla FF7 - Update before accesing.
2BII!2B