Final fantasy 7 - brak wiru

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
wergorek
Junior
Junior
Posty: 29
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:45

Final fantasy 7 - brak wiru

Post autor: wergorek »

Mam oryginalną palowską wersję. Problem występuje zrówno przy grze z CD jak i obrazu. W momencie przechodzenia z 2D do walki brak wiru, jest tylko przerwa potrzeba na wczytanie danych. Próbowałem wielu ustawień i nic. Może ktoś ma jakąś radę. Wtyczka to oczywiście Pete's OpenGL Driver 1.75, ePSXe 1.6 oraz 1.5.2, Detonatory 53.xx (GF 4200 Ti), konfiguracja grafiki:

Wideo: Petes OpenGL z następującymi ustawieniami >

Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen / 32 Bit
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 4
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3 (ustawienie na 4 nie pomaga)
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on

Special game fixes:
- Adjust Framebuffer Access: on
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ustaw grafikę tak >
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3

ewentualnie tak >
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
jeśli masz włączone „AntyAliasowania” i/lub „Filtrowania Anizotropowego”

więcej na ten temat >
http://www.psemu.pl/index.php?dzial=Art ... fig&id=ff7
2BII!2B
wergorek
Junior
Junior
Posty: 29
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:45

Udało się

Post autor: wergorek »

Sprawa wbrew pozorom była skomplikowana. Usrawienia:

- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3

oczywiście nie pomogły. O dziwo, chociaż AA i anizo mam wyłączone pomogły drugie ustawienia:

- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4

W tym przypadku, mam na myśli komendę "- Famebuffer access: 4" w miejscach gdzie tła 2D są przeźroczyste (np. barierki) pojawiają się czerwone linie. By zniknęły, ustawienia powinny wyglądać tak:

- Offscreen drawing: 4
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3

Dziękuję za radę, mam nadzieję że komuś to się też przyda.
KaCzA
Senior
Senior
Posty: 133
Rejestracja: 26 marca 2004, 20:59

Post autor: KaCzA »

Dzieki tez mialem z tym wirem problem thx.
ODPOWIEDZ