Mam oryginalną palowską wersję. Problem występuje zrówno przy grze z CD jak i obrazu. W momencie przechodzenia z 2D do walki brak wiru, jest tylko przerwa potrzeba na wczytanie danych. Próbowałem wielu ustawień i nic. Może ktoś ma jakąś radę. Wtyczka to oczywiście Pete's OpenGL Driver 1.75, ePSXe 1.6 oraz 1.5.2, Detonatory 53.xx (GF 4200 Ti), konfiguracja grafiki:
Wideo: Petes OpenGL z następującymi ustawieniami >
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen / 32 Bit
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 4
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3 (ustawienie na 4 nie pomaga)
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on
Special game fixes:
- Adjust Framebuffer Access: on
Final fantasy 7 - brak wiru
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Ustaw grafikę tak >
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
ewentualnie tak >
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
jeśli masz włączone „AntyAliasowania” i/lub „Filtrowania Anizotropowego”
więcej na ten temat >
http://www.psemu.pl/index.php?dzial=Art ... fig&id=ff7
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
ewentualnie tak >
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
jeśli masz włączone „AntyAliasowania” i/lub „Filtrowania Anizotropowego”
więcej na ten temat >
http://www.psemu.pl/index.php?dzial=Art ... fig&id=ff7
2BII!2B
Udało się
Sprawa wbrew pozorom była skomplikowana. Usrawienia:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
oczywiście nie pomogły. O dziwo, chociaż AA i anizo mam wyłączone pomogły drugie ustawienia:
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
W tym przypadku, mam na myśli komendę "- Famebuffer access: 4" w miejscach gdzie tła 2D są przeźroczyste (np. barierki) pojawiają się czerwone linie. By zniknęły, ustawienia powinny wyglądać tak:
- Offscreen drawing: 4
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
Dziękuję za radę, mam nadzieję że komuś to się też przyda.
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
oczywiście nie pomogły. O dziwo, chociaż AA i anizo mam wyłączone pomogły drugie ustawienia:
- Off-Screen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
W tym przypadku, mam na myśli komendę "- Famebuffer access: 4" w miejscach gdzie tła 2D są przeźroczyste (np. barierki) pojawiają się czerwone linie. By zniknęły, ustawienia powinny wyglądać tak:
- Offscreen drawing: 4
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
Dziękuję za radę, mam nadzieję że komuś to się też przyda.