Strona 1 z 1
driver
: 07 marca 2003, 12:37
autor: walo9
mam problemy ,chodzi ale pzreskakuje co klatke.
: 07 marca 2003, 14:23
autor: winter_mute
krócej chyba się nie dało
1. Problem występuje tylko w Driverze czy w innych grach również
2. Nie masz przypadkiem porysowanej płytki
3. Moze zła konfiguracja plugsów
4. Albo za słaby sprzęt
Trudno powiedzieć, powodów może być setka, a jednoczęśnie podałeś za mało informacji... >> Zerkinaj na FAQ << i pytaj dalej...
Pozdrawiam
/w_m/
Driver 2
: 25 marca 2003, 20:50
autor: cierzy
Ja mam taki problem, ze wczytuje sie intro (muza idzie strasznie szybko, nienaturalnie) i... pojawia sie po filmiku czarny ekran. Nic wiecej...
Niestety nie mam jeszcze innych gier na PSX
wiec nie moge sprawdzic, czy ze wszystkimi sie tak dzieje :]
: 25 marca 2003, 21:03
autor: winter_mute
Podaj plugsy z jakich korzystasz i ich ustawienia... [chodzi o wideo i dźwięk]
Hardware też by nie zawadził
...problem zapewne tkwi w ustawieniach, bo w czy innym
: 25 marca 2003, 21:09
autor: cierzy
winter_mute pisze:Podaj plugsy z jakich korzystasz i ich ustawienia... [chodzi o wideo i dźwięk]
Video: Pete's OpenGL Driver 1.57
Sound: Pete's DSound Audio Driver 1.14 (mam zaznaczone wszystkie opjce poza 'Enable SPU IRQ).
Karta dzwiekowa: Sound Blaster Live! 5.1
video: GeForce II MMX 400
: 25 marca 2003, 23:30
autor: winter_mute
1. Trochę stare te plugsy
zmień na
Wideo: Pete`s OpenGL 1.7, ustawienia:
- Resolution/Color:
- 800x600 fulscreen [lub window jak wolisz, nie wchodź na rozdzialki powyżej 1024x768 ;] / 32 Bit - Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: off
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on
>> w sgf włącz "Direct framebuffer updates" (są gry w których powoduje błędy, więc gdyby coś się działo to wyłącz) i "Use old frame skipping"
Dźwięk: Eternal SPU 1.3
ustaw jak w tekście o konfiguracji pluginu dźwiękowego [nie powinno być problemu]
BTW; mam nadzieję że masz procek z zegarem 800Mhz lub lepszy bo podane ustawienia mogą ciąć animacje na słabszym sprzęcie.
Pozdrawiam /