Strona 1 z 2
Ff8
: 29 grudnia 2004, 21:52
autor: K_ain
i znowu problem, tym razem z finalem 8...
uzywam ustawien podanych na stronie, jednak obraz jest okropny, rozmazany, postacie skaczą... tak jest podczas walki, podczas normalej gry nic sie raczej nie dzieje... probowalem wiele ustawien, gdy zwiekszylem wszystko na maksa polepszylo sie to rozmazywanie ekranu na poczatku walki, i troche postacie ale nadal zle to wyglada...
: 30 grudnia 2004, 11:08
autor: winter_mute
Jeżeli chodzi o rozmazywanie ekranu to polecam wyłaczyć opcję screen-smoothing (jeśli takową masz włączoną). W panelu sterowania k.graficzną zmniejszyć wartość filtrowania anizotropowego (opca Smoothvision w przypadku kart ATI). Ewentualnie można by zwiększyć rozdzielczość i włączyć opcję "Hi-Res Textures" jesli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Jeśli chodzi Ci o to, że wystepuje efekt wiru i rozmycia na początku walki to... hmm cóż tak to zostało zrobione i pretensje trzeba mieć do SquareSoftu, choć można to wyłączyć.
Jeśli zaś chodzi Ci całkiem o coś innego - opisz proszę zdeczka precyzyjniej problem.
: 02 lutego 2005, 00:17
autor: Maximus
hm ja z kolei mam taki problem na samym poczatku napisy jakas takos mrygaja jak rowniez dzwiek cos teges nastepnie podczas filmiku dzwiek jakby przerywa skacze wystepuje to co pare sekund co rowniez powoduje minimalne zwiechy ow filmu a tak to wszystko ok uzywam wtyczki Eternal SPU Plugin 1.41 8) kombinowalem lecz do niczego nie doszedlem
: 02 lutego 2005, 06:44
autor: Mortus
Prosimy o konfig kompa i pluga graficznego (bo to pewnie jego wina
).
: 02 lutego 2005, 16:18
autor: Maximus
hyhy ok problem zazegnany wystarczylo przestawic takie cos w takims czyms
: 02 lutego 2005, 19:27
autor: Mortus
No to napisz o jakie coś i w jakim czymś chodziło
Może pomożesz w ten sposób innym
: 02 lutego 2005, 22:47
autor: Maximus
grajac w ff8 wlasnie pomyslalem o takiej mozliwosci wiec napisze , hm w ogole moim zdaniem mozna by stworzyc dzial ktory to bylby poswiecony serii final fantasy tak to trudno cos znalezc
w szukaj nie bardzo chce mi cos znalezc a tak wszystko byloby w jednym miejscym kazdy kto mialby problem zajrzal by tam i wsio wsio :
ok wracajac do mojego problemu (bylego) no wiec uzywam pluginu graficznego P.E.Op.S. Soft Driver 1.16 na nim osiagnalem grafike cholernie (delikatnie piszaC) podobna do tej z konsoli psx (nie biorac pod uwage postaci ktore sa pokryte pikselkami musze zastosowac sie do rady osoby X moze wtedy tego nie bedzie ) w ow wtyczce jest takie cos jak """Recording options""" tam mialem ustawione """24 bit compression""" wystarczylo przestawic na """16 bit compression""" by pozbyc sie haczenia przerywania dzwieku jak rowniez filmiku czy jak to inaczej mozna nazwac hyhy to wszystko n
niestety pojawil sie kolejny problem w ff8 scina mi napisy ladnie pieknie sie pojawiaja lecz sa nieco sciete raz od gory raz od dolu jak rowniez niektore literki czasem sa niewyrazne albo raczej to wyglada tak jakby brakowalo ich czlonkow np zamiast ""F "" bylo f z jedna ta kreseczka czlonkiem a nie dwoma
da sie przezyc lecz to jest nieco meczace
kombinuje grzebie lecz jak na razie nie rozwiklalem tej zagadki bu
innym szkopulem jest ustawienie klawiszy mialem misje podczas ktorej musialem uciec podczas walki niby wiedzialem gdzie jest r1 r2 lecz jakos to nie dzialalo dlatego wcisnalem wszystkie l1 l2 r1 r2 i jakos spierniczylem wciaz kombinuje jak to lepiej zrobic to jest bania nie bardzo mozna przestawic te klawisze a nawet jesli to nie wiem gdzie i jak szukalem lecz nie znalazlem
he he alez sie rozpisalem poza tym musze dopisac jest wiele fanow serii ff dlatego wydaje mi sie ze stworzenie takiego dzialu byloby na miejscu lecz to tylkop moje zdanie 8)
: 02 lutego 2005, 23:42
autor: winter_mute
mozna by stworzyc dzial ktory to bylby poswiecony serii final fantasy
moznaby jeśli Twoją propozycje poprze więcej osób.
ff8 scina mi napisy
Pełne info poprosze. Sprzęt, konfiguracja itd.
wciaz kombinuje jak to lepiej zrobic to jest bania nie bardzo mozna przestawic te klawisze a nawet jesli to nie wiem gdzie i jak szukalem lecz nie znalazlem
W menu {Config > GamePad > Pad1/2}. Za klawisze L1/2 & R1/2 są odpowiedzialne dwa górne miejsca po obydwóch stronach obrazka z padem. Co do konfiguracji to proste - zaznaczasz miesce (to ciemne pole do którego prowadzą dziwne strzałki) i wciskasz interesujący Cię klawisz (bez względu na to czy znajduje się na keyboardzie czy innym kontrolerze). [UWAGA] moga być problemy jesli skonfigurujesz sobie emu tak by korzystał z klawiszy z cyferkami. Lepiej chuchać na zimne i zostawić cyferki i klawisze funkcyjne w spokoju[/uwaga]
: 03 lutego 2005, 09:48
autor: Maximus
hm hehe dziwne ze nie zauwazylem takiej oppcji w epsxe jak Game Pad codziennie bywam w menuu Konfiguracji hehe
ok dzieki
sprzet w sumie to juz zabytek zamierzalem kupic nowego lecz stwierdzielm iz poczekam sobie jeszcze troche i kupie potwora
siakiegos
celeron 800mhz 288 sdram gf2 mx 200 ogolnie rzecz biorac na tym zestawie ff chodzi mi jak burza nieraz gra jak rowniez dzwiek zwalnia a nieraz jak przypie... to idzie jak rakieta hm musze dopracowac to i owo
jade na
P.E.Op.S. Soft Driver 1.16
window mode : 665x555
stretching : Scale to window size keep aspect ratio
Dithering: Always dither g-shaded polygons (slowest)
Framerate : Use FPS limit
Options:: Wait for VSync , Stop screen saver
Scanline Mode : Scanlines Enabled (double Blitting -nVidia fix)i to wszystko
Eternal SPU Plugin Lite 1.41 (nic nie przestawialem i wszystko pieknie chodzi)
moglbym dorzucic jeszcze pare opcji lecz odpowiada mi na tych ustawieniach
: 03 lutego 2005, 14:36
autor: winter_mute
nie biorac pod uwage postaci ktore sa pokryte pikselkami
Kożystasz z wtyczki Softwareowej - to standard. Chcesz ładne postacie przesiądź się na Pete OpenGL lub D3D.
window mode : 665x555
Hmmm nie najlepszy pomysł. Optymalne efekty uzyskasz ustawiając rozdzielczość na wielokrotność 320x240 (taką generuje konsola) czyli 640x480 / 960x720 itd.
stretching : Scale to window size keep aspect ratio
Dithering: Always dither g-shaded polygons (slowest)
Ładny efekt uzyskasz ustawiając >
Stretching: 2xSAI
Dithering: Game depending
Jeszcze lepszy >
Stretching: Super2xSAI/Scale
Dithering: g-shaded polygons
Choć tutaj fpsy pójda w dół i konieczne może być właczenie opcji frameskipping (polecam tą OLD z menu special game fixes)
Eternal SPU Plugin Lite 1.41
Niby OK, ale o wiele ładniejszy dźwięk generuje podstawowa wersja Eternala i PEOpS DSound (ustawienia i opisy wtyczek są w dziale Artykuły).