dzwieki

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Ivil
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 30 stycznia 2005, 22:47

dzwieki

Post autor: Ivil »

na poczatek napisze jaki mam sprzet :

P3 450MHz
rivaTNT64m 32mb
sb128

sprawdzalem to do tej pory tylko na jednej grze(ff origins) ale odnosze wrazenie ze muzyka przyspiesza i zwalnia i ogolnie jakos malo plynna jest czy to wina mojego sprzetu? pod cvgs i emuraydenem wszystko jest ok tylko pod epsxe jakos dziwnie to sie zachowuje
uzywam epsxe160 a jako plugin Eternal SPU 1.41.
z gory dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

W konfiguracji wtyczki graficznej:

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Podczas gry naciśnij Delete i sprawdź jaka ilość klatek animacji jest wyświetlana. Jeśli jest to (w przybliżeniu) stałe 50 fps dla PAL, bądź 60 fps dla NTSC i dźwięk nadal stwarza problemy, to zaznacz w konf. Eternal'a Update before accessing register lub wypróbuj alternatywnych SPUs: P.E.Op.S. DSound Audio Driver/ePSXe SPU core.
Jeśli zauważyłeś pokaźny ubytek fps, to możesz być pewien, że czynnikiem odpowiedzialnym za 'zniekształcenia' fonii jest sprzęt.
ODPOWIEDZ