Dino Crisis 2 - problem z 'efektami wody'.

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Mr. X
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 06 lutego 2005, 16:32

Dino Crisis 2 - problem z 'efektami wody'.

Post autor: Mr. X »

to jest mój pierwszy post i chce sie ze wszystkimi przywitac wiatm i pozdrawiam
:D
co do pytania to jest takie mam epsxe 1.6.0 i normalnie se gram w dino crisis 2 gram i jest wszystko spoko az dojde do momentu gdzie chodzi sie pod wodom i wtedy mam okropne lagi i niewidac mojej postaci ioraz potworów czy to morze byc z powodu pluginów czy biosa czy cos z płytom za wszystkie info wielkie dzienki pozdro[/b]
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1. Witam serdecznie na forum.
2. Nalegam byś zapoznał się z naszym Regulaminem i poprawił co trzeba.
3. Zgaduję:
Jeśli uzywasz którejś z hardware'owych wtyczek Pete'a, to ustaw w Compatibility>Framebuffer access wartość 0 - Emulated Vram (wszystko w konfiguracji wtyczki graficznej). Jeśli się mylę, to zapodaj stosowne info dotyczące:

-sprzętu
-konfiguracji systemowej
-wersji gry

4. Temat zostanie przeniesiony do działu 'ePSXe vs Gry'.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Problem z tym, że jeśli VRAM będzie na 0 pod wodą to ekran może być czarny (jeśli gra wykorzystuje pod wodą efekt o którym myślę :P).
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Mr. X
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 06 lutego 2005, 16:32

Post autor: Mr. X »

ok sorry to sprzent mam taki 2,66 mhz 256 ram radeona 9200 karta muzyczna zitegrowana pentium 4 tego co ty napisałes to ja niemam a gra chodzi na ntsc i na pal
You don't know what will happen tomorrow.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Z jakiej wtyczki graficznej korzystasz?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Mr. X
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 06 lutego 2005, 16:32

Post autor: Mr. X »

to znaczy jaki plugin pete's openGL driver 1.75
You don't know what will happen tomorrow.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

No to się zamotałem.
tego co ty napisałes to ja niemam
Czego nie masz?
W opcjach wtyczki zmień Framebuffer acces na 0 i zobacz jak teraz wygląda gra pod wodą (powinna czarno wyglądać :P).
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1. Upewnij się, że masz zainstalowane ASPI (dział Download) oraz nowe sterowniki do Radeona.
2. Wejdź do okna konfiguracji Pete's OpenGL (Config>Video>Configure) i zwróć uwagę na:
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
... przy czym w sekcji Compatibility modyfikuj Framebuffer access dotąd, aż uzyskasz porządany efekt (słuszna uwaga Mortusa - wartość ustawiona na 0 może dawać black sreen'a ;]).
Mr. X
Junior
Junior
Posty: 11
Rejestracja: 06 lutego 2005, 16:32

Post autor: Mr. X »

ok jak ci chodzi o 0:emulated vram - ok for most games to ja tak miałem i som paskudne lagi i niewidac postaci i potwor ów
You don't know what will happen tomorrow.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

To zacznij stopniowo podnosić wartość i sprawdzać jak gra wygląda.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
ODPOWIEDZ