Mocno trzymałem kciuki, by tytułowy projekt został odmrożony i nie kryję swojego zadowolenia z faktu, że tak właśnie się stało. Z wielką radością zapraszam do zapoznania się ze zmianami jakie trafiły do najnowszego wydania DuckStation.

Względem poprzednio opisanych wersji, wydanie z 3 kwietnia 2022r. oznaczone jako 0.1-4895-ge45c7fd1 obejmuje zmiany takie jak:
- dodano wsparcie dla wstępnego buforowania obrazów gier;
- usprawniono ładowanie danych z obrazów dysków zawierających jedną ścieżkę;
- zmodernizowano kod, usuwając nieużywane klasy i przenosząc kluczowy funkcje do jądra aplikacji;
- poprawiono błędy uniemożliwiające poprawną obsługę plików EBOOT.PBP;
- naprawiono działanie funkcji UnixTimeToFileTime usuwając zapisy powodujące wystąpienie błędu Y2038;
- rozszerzono zakres danych przechowywanych w plikach szybkiego zapisu o informacje retrotrofeów;
- zaktualizowano bibliotekę RetroAchievements do wersji 10.2.0-0e9eb7c;
- zaktualizowano bibliotekę libchdr do wersji a03e693 oraz usunięto zbędne dowiązania do libFLAC;
- usprawniono proces kompilacji programu przeznaczonego platformie Libretro Core;
- zmieniono środowisko kompilacji kodu przeznaczonego platformom UWP, Win-x64, Win-arm64 na Visual Studio 2022;
- zaktualizowano tłumaczenie emulatora na język japoński;
Zaś Was drodzy czytelnicy odsyłam do sekcji Pliki, skąd można pobrać opisywany program w wersjach dla systemu Linux oraz Windows, a także kod źródłowy do własnoręcznej kompilacji.