Nawiązując do wcześniejszej wiadomości, tym samym kontynuując temat aplikacji dla smartfonów, chciałbym w dniu dzisiejszym, poświęcić słów kilka emulatorowi prężnie rozwijającemu się pod skrzydłami androida, a mianowicie ePSXe. Program bliski memu sercu i doskonale znany bywalcom naszego serwisu, toteż nikomu przedstawiać go chyba nie trzeba, zamiast tego, możemy spokojnie skupić się na zmianach jakie programiści poczynili w projekcie od stycznia bieżącego roku.

- wprowadzono obsługę obrazów płyt w formacie ECM.
- dodano obsługę dla wielo-płytowych plików CUE,
- rozszerzono interfejs aplikacji o przeglądarkę gier z opcją wyszukiwania pozycji na karcie SD oraz wyświetlania informacji i okładki danego tytułu,
- dodano również opcję automatycznego wyszukiwania BIOSu na karcie SD,
- poprawiono działanie wtyczki opengl w poziomej orientacji ekranu,
- oraz pasek wyświetlający stan wtyczki we wspomnianym wyżej trybie wyświetlania,
- do przeglądarki gier dodano informacje o numerze płyty oraz testy sprawdzające poprawność danych
- dodano możliwość przypisania niektórych funkcji (np. zapisz / odczytaj stan gry) do sprzętowych klawiszy urządzenia,
- wprowadzono możliwość tworzenia skrótów przez długie przytrzymanie danej pozycji w przeglądarce gier,
- dodano obsługę dwóch zewnętrznych kontrolerów gier (padów),
- naprawiono błędy w jądrze programu, poprawiając tym samym kompatybilność względem gier takich jak: Street Fighter 2 Alpha czy NBA Live 98,
- dodano wsparcie dla panelu dotykowego telefonu Xperia Play,
- zoptymalizowano wtyczkę opengl pod kątem gier z dwuwymiarowymi elementami (Chrono Cross, czy Valkyrie Profile),
- eksperymentalnie dodano obsługę multitapa (zależnie od gry aktywowanego na 1- lub 2-gim porcie), tym samym umożliwiając jednoczesną rozgrywkę dla 4 osób.