ePSXe 2.0.6 Android

Kompatybilność rzecz ważna, czy to chodzi o poprawną obsługę gier, czy to w kwestii gry sieciowej z wykorzystaniem programu uruchomionego na różnych platformach. Mając na uwadze drugi z przykładów, korzystający z systemów macOS, Linux, Windows mogą zacierać ręce z myślą o potyczkach lokalnych z użytkownikami Androida. Wraz z wydaniem wersji 2.0.6 emulatora ePSXe, system Android dostaje zunifikowany tryb lokalnej gry sieciowej.

Lista zmian przedstawia się następująco:

  • zaktualizowano funkcję lokalnej gry sieciowej by zapewnić jej kompatybilność względem ePSXe 2.0.5 wydanego dla systemów Windows, Linux, i MacOS;
  • naprawiono błąd powodujący zamknięcie programu przy włączonej opcji automatycznego zapisu;
  • naprawiono błąd występujący w profilach sterowania po wybraniu tryb wyświetlania hardware+shaders;
  • naprawiono opcje zmiany jasności w trakcie gry;
  • dodano stado kolorowych skórek;
  • dodano opcję wyłączenia efektu wizualizacji dotyku ekranowego;
  • zaktualizowano wtyczkę opengl do wersji v16 i poprawiono mniejsze błędy;
  • wprowadzono siatkę do edytowa przycisków ekranowych;
  • dodano język węgierski;

Więcej informacji o tytułowym programie, oraz najnowszą wersję ePSXe dla Adroida, znajdziecie na przeznaczonej temu stronie.