Kompatybilność rzecz ważna, czy to chodzi o poprawną obsługę gier, czy to w kwestii gry sieciowej z wykorzystaniem programu uruchomionego na różnych platformach. Mając na uwadze drugi z przykładów, korzystający z systemów macOS, Linux, Windows mogą zacierać ręce z myślą o potyczkach lokalnych z użytkownikami Androida. Wraz z wydaniem wersji 2.0.6 emulatora ePSXe, system Android dostaje zunifikowany tryb lokalnej gry sieciowej.

Lista zmian przedstawia się następująco:
- zaktualizowano funkcję lokalnej gry sieciowej by zapewnić jej kompatybilność względem ePSXe 2.0.5 wydanego dla systemów Windows, Linux, i MacOS;
- naprawiono błąd powodujący zamknięcie programu przy włączonej opcji automatycznego zapisu;
- naprawiono błąd występujący w profilach sterowania po wybraniu tryb wyświetlania hardware+shaders;
- naprawiono opcje zmiany jasności w trakcie gry;
- dodano stado kolorowych skórek;
- dodano opcję wyłączenia efektu wizualizacji dotyku ekranowego;
- zaktualizowano wtyczkę opengl do wersji v16 i poprawiono mniejsze błędy;
- wprowadzono siatkę do edytowa przycisków ekranowych;
- dodano język węgierski;
Więcej informacji o tytułowym programie, oraz najnowszą wersję ePSXe dla Adroida, znajdziecie na przeznaczonej temu stronie.