EternalNGE WIP

Na stronie domowej tego początkującego emulatora PSXa pojawiły się nowe informacje na temat postępów w pracy nad wspomnianym programem. Otóż jak donosi autor, implikacja kodu mającego na celu emulację „otwartej klapki” 😆 konsoli, przyniosła rezultaty w postaci wzrostu kompatybilności i poprawnego odtwarzania kolejnych demek np. Manty. Dzięki tym zabiegom prace przenoszą się na kolejna sferę działań, którą ku uciesze motłochu będzie… oczyszczenie kodu i zwiększenie prędkości emulacji. Osobiście mam nadzieję, że cały proces optymalizacji przebiegnie szybko i sprawnie, dzięki czemu emulator pracował będzie szybko na komputerach wyposażonych w procesor słabszy niż dotychczas wymaganego 2gigowego potwora… z taką oto nadzieją odsyłam Was do śledzenia postępów emulatora EtertnalNGE na stronę domowa aplikacji..