gpuBladeSoft v1.41

Nawiązując do poprzedniej (stricte scenowej) wiadomości, tym samym adaptując znajdujące się tam przysłowie do potrzeb dzisiejszej aktualizacji, wypadałoby napisać `Rosjanie nie kury i swój plugin mają`. Dodając do powyższego link do tytułowej wtyczki oraz jakiegoś screena można by na tym poprzestać, jednakże wydaje mi się, że warto poświęcić kilka zdań więcej, gdyż tytułowa paczka nie tylko obala teorię iż nasi wschodni sąsiedzi są zdolni do produkcji taniego oprogramowania zalewającego niegdyś stadion 100-lecia oraz mgły nad Smoleńskim lotniskiem…


… ale również bardzo interesującej wtyczki graficznej jaką niezaprzeczalnie jest gpuBladeSoft. Poparciem tego twierdzenia, może być choćby historia zmian jakie następowały w kolejnych odsłonach niniejszego pluginu. Otóż wstępnie moduł miał służyć jedynie do jak najwierniejszej emulacji układu GPU, tym samym najdokładniejszemu odwzorowaniu doznać wizualnych oferowanych przez konsolę. Kiedy cel ten został osiągnięty, potwierdzone przez grupę zagorzałych fanów emulacji i znalazł uznanie wśród szarych/zwykłych Kowalskich i Iwanowów, priorytetem dla autora stało się wzbogacenie grafiki za pomocą wszelkich dostępnych metod. Dzięki temu w nowsze odsłony oprogramowania posiadają możliwość: generowania werteksów o wysokiej precyzji, renderowania tekstur w wysokiej rozdzielczości, wysokowydajnego filtrowania tekstur, itd. itp. Najciekawszy jest w tym fakt, że edgbla nie jest osobą, która szybko spoczywa na laurach – potwierdza to najnowsza wersja pluginu zawierająca interfejs obsługi Zinca i zapowiedź kolejnych jeszcze większych zmian. Co byście powiedzieli na możliwość wyświetlania obrazu 3D w technice stereoskopowej którą to prezentuje powyższy obrazek? Zainteresowana/y? W takim razie zapraszam do bliższego zapoznania się z projektem oraz do pobierania najnowszej (1.41) wersji pluginu dla systemów Windows oraz 32-… oraz 64-bitowych pingwinów. Eh, zapomniałbym wtyczka do prawidłowego działania wymaga środowiska GTK.