Konfiguracja LewpyGlide v.1.4

Ustawienia podstawowe:

  • Resolution/Color – 640×480/16 Bit
  • Refresh Rate – 60Hz
  • Texture Depth – 16Bit
  • Emulate MASK Bit – No
  • Dynamic Texture Caching – No
  • Custom FrameCap – 60Hz
  • On-Screen Display – Off
  • Frame Skip – Off
  • FrameRate Limit – Auto
  • System Type – PAL / NTSC
  • FrameCap Method – New
  • Draw Method – Bright
  • Alpha Blending Mode – Advanced< 
  • Bilinear Filtering – Enabled w/o sprites
  • Alpha Testing – Normal
  • FrameBufferAccess – Write
  • Off-Screen Drawing – Basic
  • Polygon Mode – Textured
  • Texture Windows – Enabled
  • Vsync – Enabled
  • Banshee Code – Disabled
  • MDEC Format – Texture
  • Experimental Flipping – Off
  • True Screen Sizing – Off
  • FrontBuffer Rendering Fix – Off
  • FF7 TextureWindow Fix – Off
  • Extreme Coord Fix – Enabled
  • Force Screen Clear – Disabled
  • Odd-Even Update – Disabled
  • Pure Software – Disabled
  • Dithering – PSX Controlled

UWAGI: Konfiguracja nie została sprawdzona (mało kto ma kartę VooDoo w tych czasach), powstała w oparciu o opis pluginu LewpyGlide z serwisu PSXFanatics i wskazówki Kane`a i DarkWatcher`a z Forum NGEmu (tnx guys). W razie problemów z pewnymi kartami/grami należy spróbować zmienić niektóre parametry– np.:

  • VooDoo 1/Rush > Alpha Blending Mode – Basic
  • VooDoo Banshee > Banshee Code – Enabled
  • Słaby sprzęt > Frame Skip – On
  • Final Fantasy 7 > FF7 TextureWindow Fix – On
  • Seria Final Fantasy > Experimental Flipping – On 
  • Silent Hill > Alpha Testing – Aggressive
  • MetalGear Solid > True Screen Sizing – On
  • Seria Need4Speed > FrontBuffer Rendering Fix – On
  • X-Men MA2 > Odd-Even Update –Enabled

[UWAGA] Plugin zalecany dla posiadaczy kart z serii VooDoo1&2. Posiadaczom kart z serii VooDoo 3/4/5 zaleca się korzystanie z pluginu Pete`s D3D (DX6) [/UWAGA]