Konfiguracja Pete`s D3D(DX6) v.1.75

Ustawienia podstawowe:

Rozdzielczość/Kolor:

  • 640×480 Window mode/ 16Bit Color

Tekstury:

  • R4G4B4A4
  • Filtering: 2
  • Hi-Res textures: 0 None
  • VRam size: 0 MBytes

Prędkość:

  • FPS limit: on 
  • Frame skipping: off 
  • FPS limit: Auto

Kompatybilność:

  • Offscreen drawing: 2
  • Advanced blending: 2
  • Framebuffer texture: 1
  • Framebuffer access: 0
  • Alpha multipass: on 
  • Mask bit: on 

Inne:

  • Scanlines: off
  • Unfiltered FB: off
  • Dithering: on
  • Screen smoothing: off
  • Full vram: off
  • Disable screensaver: on
  • Game fixes: off 
Ustawienia pluginu Pete`s D3D(DX6) v.1.75
Ustawienia pluginu Pete`s D3D(DX6) v.1.75

UWAGI:

  1. dla znaczącej poprawy prędkości można aktywować sekcję „special game fixes” i włączyć w niej opcję „use old frame skipping”.
  2. Podobnie jak w poprzedniej konfiguracji tak i w tym przypadku eksperymentowania na ustawieniach jest wskazane – jeśli z wyłączonym FPSLimiterem wyciągasz więcej niż 80 klatek. Możesz zacząć od włączenia opcji „Hi-Res textures”. Pamiętaj również o tym by głębia kolorów Twojego pulpitu zgadzała się z głębią ustawioną w pluginie wideo.