Ustawienia podstawowe:
Rozdzielczość/Kolor:
- 640×480 Window mode/ 32bit Color
- Keep psx aspect ratio: off
Tekstury:
- R8G8A8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0 None
- VRam size: 0 MBytes
Prędkość:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Kompatybilność:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Inne:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- Force 15bit FB: off
- Color Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Disable screensaver: on
- Game fixes: off

UWAGI:
- dla znaczącej poprawy prędkości można aktywować sekcję „special game fixes” i włączyć w niej opcję „use old frame skipping”.
- Przedstawiona konfiguracja powinna ruszyć na każdym sprzęcie, jednakże wskazane jest jej dostosowanie do posiadanego Hardware`u – Jeśli np masz w paczce 2Gigowy procesor, 512Ramu i GeForce`a 4 nie zaszkodzi włączyć kilka bajerów. Eksperymentuj więc zwiększaj kolejne parametry, aby uzyskać optymalną jakość przy zadowalającej liczbie fps`ów (klatek na sekundę). Nie zapomnij o tym by głębia kolorów twojego pulpitu zgadzała się z głębią ustawioną w pluginie video ePSXe (np. obydwie powinny być w 32Bitach ).