Konfiguracja Pete`s OpenGL v.1.75

Ustawienia podstawowe:

Rozdzielczość/Kolor:

  • 640×480 Window mode/ 32bit Color
  • Keep psx aspect ratio: off

Tekstury:

  • R8G8A8A8
  • Filtering: 2
  • Hi-Res textures: 0 None
  • VRam size: 0 MBytes

Prędkość:

  • FPS limitation: on 
  • Frame skipping: off
  • FPS limit: Auto

Kompatybilność:

  • Offscreen drawing: 2
  • Framebuffer texture: 2
  • Framebuffer access: 0
  • Alpha multipass: on 
  • Mask bit: on 
  • Advanced blending: on 

Inne:

  • Scanlines: off
  • Line mode: off
  • Unfiltered FB: off
  • Force 15bit FB: off
  • Color Dithering: off
  • Screen smoothing: off
  • Screen cushion: off
  • Disable screensaver: on 
  • Game fixes: off 
Ustawienia pluginu Pete`s OpenGL v.1.75
Ustawienia pluginu Pete`s OpenGL v.1.75

UWAGI:

  1. dla znaczącej poprawy prędkości można aktywować sekcję „special game fixes” i włączyć w niej opcję „use old frame skipping”.
  2. Przedstawiona konfiguracja powinna ruszyć na każdym sprzęcie, jednakże wskazane jest jej dostosowanie do posiadanego Hardware`u – Jeśli np masz w paczce 2Gigowy procesor, 512Ramu i GeForce`a 4 nie zaszkodzi włączyć kilka bajerów. Eksperymentuj więc zwiększaj kolejne parametry, aby uzyskać optymalną jakość przy zadowalającej liczbie fps`ów (klatek na sekundę). Nie zapomnij o tym by głębia kolorów twojego pulpitu zgadzała się z głębią ustawioną w pluginie video ePSXe (np. obydwie powinny być w 32Bitach ).