PCSX2 dev-g4d0650baa

Skoro w poprzednim niusie wspomniałem o PCSX2 to wypada wrzucić w sekcję Pliki najnowszą rozwojową wersję tegoż emulatora.

Kingdom Hearts uruchomione na PCSX2 w wysokiej rozdzielczości.

Oznaczona ciągiem 229-g4d0650baa rozwojowa wersja PCSX2 v1.7.0 obejmuje w stosunku do swej poprzedniczki zmiany takie jak:

  • usunięto nieużywane pliki interfejsu OpenCL
Czytaj dalej PCSX2 dev-g4d0650baa

hps2x64 v017

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: poprawki w rekompilatorze R5900 w zakresie obsługi instrukcji PSUBSW,PSUBUW,PADDSW,PADDUW,SRAV oraz przetwarzania danych z VU0, jak również poprawiona emulacja jednostki VU1

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

Play! dev-20200903

Osoby śledzące zmiany, jakie nastąpiły po reaktywacji serwisu z pewnością zwróciły uwagę że w nowej wersji witryny obok sztandarowego PCSX2 pojawił się nowy promowany emulator w postaci tytułowego Play!

W przeciwieństwie do wspomnianego PCSX2 charakteryzuje go znacznie mniejsza kompatybilność, przez co lista obsługiwanych gier jest kilkadziesiąt razy mniejsza. Z drugiej strony, Play! wydawany jest z zasady na wiele platform dzięki czemu umożliwia niedostępną dla czołowego emulatora PlayStation2 funkcjonalność widoczną na poniższym obrazku

play-andr-fframe
Fatal Frame uruchomiony na Play! pod Androidem
Czytaj dalej Play! dev-20200903

hps2x64 v016

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: zwiększenie dokładności mnożenia wektorów zmiennoprzecinkowych oraz operacji RNEXT, zaimplementowano odczyt danych fifo vif1;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

PCSX2 1.6.0

Jeśli czujesz irytację z powodu rozbieżności pomiędzy pierwotną zapowiedzią Sony, a kolejnymi informacjami jakie publikowane były w kwestii wstecznej kompatybilności nadchodzącego PS5, winien pocieszyć Cię fakt że „wstępne” wdrożenie podobnej funkcjonalności w emulatorze PCSX2 zajęło lat 18. Jest więc nadzieja, że Sony umożliwi uruchamianie gier z poprzednich generacji przy okazji wydania PlayStation9, a czekając na niniejsze możesz zapoznać się ze zmianami wprowadzonym w najnowszej stabilnej wersji tytułowego emulatora.

  • zainicjowano wdrożenie wstecznej kompatybilności konsoli, umożliwiając przetwarzane podstawowych funkcji obsługi kodu z pierwszego PlayStation.
  • zaimplementowano mipmapping, co winno polepszyć jakość obrazu wyświetlanego oraz rozwiązać problemy występujące przy kilkudziesięciu grach, a wynikające z dotychczasowego braku emulacji niniejszej techniki,
  • wprowadzono poprawki do obsługi rozgałęzień VU i opóźnień, zapewniając poprawną obsługę gier: Dropship United Peace Force, World Rally Championship, WRC 2, WRC3
Czytaj dalej PCSX2 1.6.0

hps2x64 v015

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: naprawienie błędów występujących przy kopiowaniu danych z GPU oraz problemów z MR32 i MTIR powodujących nieoczekiwane zamykanie aplikacji;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

hps2x64 v012

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: poprawiono błędy w przetwarzaniu danych z GPU, błędy przetwarzania instrukcji LQI/LDI/SQI/SDI z VU, zoptymalizowano przetwarzanie instrukcji PADDSW/PADDUW/PSUBSW/PSUBUW z R5900, usprawniono emulację jednostki VU#0;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

hps2x64 v009

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: zoptymalizowano mapowanie gamepada, zaimplementowano rekompilator instrukcji R5900, FPU i VU macro/micro;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

hps2x64 v007

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: implementacje rekompilatora jednostki R5900;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.

hps2x64 v004

Uprzejmie donoszę o publikacji nowej wersji rozwojowej, eksperymentalnego emulatora hps2x64.

hps2x64 - bios#001

Zmiany wprowadzone w opisywanej wersji obejmują: poprawki w funkcjach odpowiedzialnych za emulację IPU, GPU, CDVD;

W tutejszej pobieralni znajdziecie niewielkie archiwum zawierające plik wykonywalny najnowszej wersji tytułowego emulatora hps2x64. Natomiast w sekcji Pliki pionu PS1, znaleźć można archiwum z najnowszym wydaniem kompletnego projektu hpsx64.