AetherSX2 WIP#3

Pomimo, że tytułowa aplikacja nie doczekała się oficjalnej inauguracji, autor projektu nie szczędzi wysiłków na dopracowanie przedpremierowego wydania programu.

AetherSX2 WIP 2021-12-20

Mając na uwadze powyższe, a nie chcąc pozostać w tyle, nie pozostaje mi nic innego jak przybliżyć Wam informacje o zmianach, jakie 20 grudnia 2021 r. znalazły się w testowej wersji emulatora AetherSX2

Przywołana lista zmian, obejmuje między innymi:

  • dezaktywowano interfejs Vulkan na urządzeniach z układem graficznym Mali;
  • zaimplementowano tryb pełnego przetwarzania instrukcji FPU;
  • otwartoźródłowy interfejs oboe, zastąpiono domyślną biblioteką AAudio;
  • naprawiono działanie interfejsu OpenGL na urządzaniach Pixel 6;
  • nieznacznie zoptymalizowano przetwarzanie danych VU;
  • usprawniono działanie wibracji przy jednoczesnym użyciu przycisków
  • wprowadzono poprawki zwiększające kompatybilność programu, usprawniając działanie gier takich jak Final Fantasy X, Need for Speed Carbon;

Tyle teorii, chętnych do testów praktycznych zapraszam na stosowną stronę google Play.