PCSX2 WIP MGS3

Hasło na dziś – liczą się drobiazgi. Przykład pierwszy, z podręcznika małego polityka: nie ważne są układy i znajomości, nie ważne kto komu rękę myję, to Ty, ja czy Pani Jadzia z kotłowni kształtuje ten kraj na swoje upodobanie, bo to dzięki głosom szarych obywateli do koryta dochodzą coraz to nowe świnie, tudzież inna wiejska "gadzina" (jak mawiał mój dziadek). Przykład drugi, emulacja, w przypadku której wywody można oprzeć nie tylko na teorii niczym z socjalistycznych katechizmów, ale również z tak zwanego życia. Dla przykładu…


Refraction dodał ostatnio do emulatora obsługę funkcji Real Time Clock (w skrócie RTC), czyli z ich na nasze Zegara Czasu Rzeczywistego. Niby mała rzecz, bo umożliwia jedynie prawidłowe wyświetlanie czasu w dash`u konsoli… [u nas zwanym potocznie BIOSem, a w przypadku laików "tym czarnym z latającymi kwadracikami i kolorowymi kulkami oraz z menu Browse-Config" ;]… a okazuje się że w połączeniu z kilkoma zmianami we wtyczce ZeroGS zaimplementowanymi przez ZeroFroga, może przynieść wprost zadziwiające efekty… np. w postaci Metal Gear Solid 3: Snake Eater, czyli jednej z najlepszych gier na PS2, która uzyskała właśnie status InGame! Kończąc, standardowo zapraszam na stronę domową PCSX2 po: pełne info, masę screenów i nowy filmik do pobrania oraz czekam na Wasze komentarze.