Nie wiem jak Wy, ale osobiście czerpie sporą przyjemność z napływających nieprzerwanie informacji o stabilnie wdrażanych zmianach w rozwojowych wersjach projektów. W przypadku emulatorów czarnulki, źródłem wspomnianej radości, niewątpliwie jest dla mnie tytułowy projekt Play!

Nic w tym dziwnego, gdyż względem wersji opisywanych poprzednio, wydanie z 17 maja br. oznaczone identyfikatorem 0.40-30-g95223d9a obejmuje zmiany takie jak:
- zaimplementowano emulację funkcji EE/PINTH;
- usunięto błędy i usprawniono obsługę kart pamięci;
- zoptymalizowano konfiguracje kompilacji dla systemów OS X;
- zaktualizowano biblioteki interfejsu Vulkan do wersji 1.2;
- zoptymalizowano obsługę shaderów oraz emulację pamięci pod kątem wyświetlania sprite`ów;
- zaimplementowano wsparcie synchronizacji danych wykorzystującego metodę maskowania PATH3;
- dodano obsługę rejestru EE/GIF_MODE oraz funkcji strtoul w bibliotece IOP/sysclib;
- zwiększono kompatybilność programu, usprawniając emulację gier takich jak: Deus Ex, Final Fantasy XII, Kingdom Hearts, Metal Gear Solid 3, NBA2K12, Resident Evill 4, Rule of Rose, Shin Megami Tensei III Nocturne, Tales of Legendia;
Zmian sporo, warto przetestować powyższą teorię w praktyce, więc odsyłam do sekcji Pliki gdzie znajdują się najnowsze wydania dla mobilnych systemów z rodziny iOS oraz Android, jak również archiwa dla dużych maszyn pracujących pod kontrolą systemów Linux, macOS oraz Windows.