Tytułowy projekt dawno nie gościł na łamach serwisu, więc czerwcowe aktualności kończy całkiem aktualny wpis poświęcony rozwojowej wersji emulatora Play!

Względem opisywanych poprzednio wersji, lista zmian dla wydania z 24 czerwca br. oznaczonego identyfikatorem 0.41-49-g06bd805b obejmuje między innymi:
- wstępnie dodano wsparcie maskowania PATH3;
- zaimplementowano emulację kontrolera DPCR3 oraz rejestru GIF_MODE;
- dodano możliwość zmiany ustawień programu w trakcie działania procesu emulacji na systemach z rodziny Android;
- rozbudowano emulację instrukcji VU w tym ADD, ITOF0, MADD, MSUB, MULA z uwzględnieniem obsługi flag MAX/MINI;
- zaimplementowano emulacje instrukcji VADDA oraz VSUBA;
- rozbudowano emulację instrukcji DEV9, SPU0, SPU1, SIO2in, SIO2out, SIF0, SIF1 oraz wyświetlanie ostrzeżeń generowanych przy przetwarzaniu danych przez ww. IOPy;
- usunięto błędy występujące przy kompilacji kodu dla platformy arm64;
- zmodyfikowano interfejs graficzny systemu iOS, celem zwiększenia intuicyjności w obsłudze aplikacji;
- poprawiono działanie przycisków kierunkowych wyświetlanych na dotykowych ekranach urządzeń mobilnych;
- poprawiono działanie dźwięku na urządzeniach z systemem iOS;
- zoptymalizowano funkcje wyświetlania ostrzeżeń na urządzeniach iPad;
- usprawniono wyświetlanie ostrzeżeń na urządzeniach z systemem Android;
- wprowadzono pomniejsze optymalizacje kodu zwiększające jego przejrzystość;
- zwiększono kompatybilność programu, usprawniając obsługę tytułów takich jak m.in.: Darkwatch, Gun, Guitar Hero III, Max Payne 2, Tony Hawk’s Underground 2, Wild Arms 3;
Zapraszam do własnych testów odsyłając do sekcji Pliki gdzie znajdują się najnowsze wydania dla mobilnych systemów z rodziny iOS oraz Android, jak również archiwa dla dużych maszyn pracujących pod kontrolą systemów Linux, macOS oraz Windows.