JPCSP dev-643c210

Jakże miło widzieć, że scena nie jest zmonopolizowana informacjami dotyczącymi jednego emulatora. Mam przy tym nadzieje, że równie przyjemne jest dla Was, gdy wspomniane informacje są publikowane na bieżąco. Z tą jakże pozytywną myślą, zapraszam do zapoznania się z nowymi materiałami poświęconymi projektowi pn. JPCSP.

jpcsp-ffcc

W związku z powyższym wrzucam na stronę nieoficjalną wersje emulatora z 9 listopada br. oznaczoną symbolem 643c210, która względem poprzednich wydań wprowadza następujące zmiany:

  • usprawniono operacje zapisu danych na karcie pamięci zapewniając lepszą synchronizację wykorzystywanego systemu plików;
  • usunięto błędy występujące w wielowątkowym generowaniu obrazu w OpenGL, jakie występowały po wywołaniu funkcji sceKernelLoadExec();
  • operację szybkiego zapisu wzbogacono o zapamiętywanie nazwy nośnika UMD w pliku State.bin;
  • rozbudowano wsparcie plików PGD w zakresie usprawnionego przetwarzania przez sceKernelLoadModuleDNAS() oraz deszyfrowania plików z myślą o obsłudze trybu zdefiniowanego z jego nagłówka;
  • koncepcyjnie zaimplementowano użycie funkcji sceMesgIns_driver_D062B635(), sceMesgLed_driver_CED2C075() oraz sceMesgIns_driver_4A03F940(),wdrożono również obsługę funkcji SysMemForKernel.sceKernelMemcpy();
  • naprawiono działanie funkcji sceDrmBBCipherInit(), sceKernelGetGameInfo(), sceDrmBBCipherInit();

Zapraszam do sekcji Pliki, gdzie znaleźć można najnowszą wersję tytułowej aplikacji w wersji dla 64.bitowych systemów Linux oraz Windows.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *