JPCSP dev-d49d3bb

W przeciwieństwie do poprzednich publikacji dotyczących opisywanego emulatora JPCSP, dzisiejszym wpisem wyskoczę z lekka przed szereg. Mając na uwadze termin ostatniego oficjalnego wydania programu z końcówki stycznia br. oraz wrodzoną niecierpliwość, przyznaję szczerze że doczekać się nie mogłem i skorzystałem z nieoficjalnego źródła.

JPCSP emulator on Windows (game: Naruto Shippuden Legends Akatsuki Rising)
jpcsp na windows

… tym samym, publikuję wydania z pierwszej połowy marca oznaczone jako 8439914 (wersja Windows) oraz d49d3bb (wersja Linux), które względem wcześniejszej odsłony wprowadzają zmiany obejmujące m.in.:

  • dodano biblioteki zapewniające wsparcie surowych gniazd sieciowych (RAW socket) w 64.bitowych systemach Linux i Windows;
  • naprawiono błędy występujące przy uruchamianiu aplikacji wykorzystujących PSP SDK;
  • rozpoczęto wdrażanie obsługi oprogramowania systemowego Syscon w trybie LLE;
  • dodano do opcji możliwość definiowania podstawowego adresu DNS;
  • usprawniono funkcje odnajdywania nazwy hosta z wykorzystaniem podstawowego DNS;
  • usunięto błędy występujące po wypięciu zewnętrznego kontrolera gier;
  • dodano kilka kluczy deszyfrujące brakujących w tabeli kirk engine;
  • usprawniono obsługę dżwięku poprawiając działanie funkcji sceAudiocodec i sceMp3Decode;
  • naprawiono pomniejsze błędy usprawniając obsługę ProOnline oraz XLink Kai;
  • wprowadzono opcję „Hide some video effects” służącą śledzeniu wpływu generowanych efektów na spadki emulacji;

Kończąc wywody zapraszam do sekcji Pliki, gdzie znaleźć można najnowszą wersję tytułowej aplikacji w wersji dla 64.bitowych systemów Linux oraz Windows.