JPCSP dev-r96e11db3

Złośliwość wyczekiwanych wydarzeń polega na tym, że gdy człowiek na coś czeka i doczekać się nie może, to nierzadko w tym oczekiwaniu wydarzenie przeoczy. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji rozwojowej emulatora JPCSP, o której intensywnie myślałem od połowy października, a finalnie przeoczyłem tytułowe wydanie r96e11db3 opublikowane 25 listopada br.

tekken 6 @ jpcsp

… nadrabiając zaległości publikuję listę najistotniejszych zmian wprowadzonych od poprzednio opublikowanego wydania:

  • stworzono dla środowiska JAVA port projektu kirk-engine, będącego programowym odpowiednikiem układu przetwarzającego klucze i algorytmy szyfrujące w konsoli;
  • rozpoczęto wdrażanie XLink Kai w formie usługi DDS;
  • zaimplementowano obsługę firmwareu wersji v3.00, 3.10, 3.30, 3.50, 3.70 na poziomie emulacji LLE oraz usprawniono obsługę OFW z serii 2.xx;
  • poprawiono instrukcje Allegrex MFVC i MTVC usprawniając emulację VFPU;
  • usprawniono zapisywanie wyjścia debugera;
  • poprawiono generowanie MAC-adresów, tak by odpowiadały one puli przeznaczonej dla konsol PSP;
  • zaimplementowano funkcję sceKernelGetModuleGPByAddressForKernel;
  • usprawniono wyświetlanie wiadomości przetwarzanych przez sceNetAdhocPdp;
  • zoptymalizowano kod pod kątem czytelności, usprawniono przetwarzanie znacznika końca linii;

Kończąc wywody zapraszam do sekcji Pliki, gdzie znaleźć można najnowszą wersję tytułowej aplikacji w wersji dla 64.bitowych systemów Linux, 64.bitowych systemów Windows oraz systemów z rodziny macOS.