Liczba zmian w tytułowym projekcie, od czasu ostatniego niusa, przekroczyła magiczną liczbę 150-ciu, wypada więc zerknąć, cóż też dzieje się na dzielni najbardziej rozbudowanego emulatora przenośnej konsoli PSP. W zasadzie popsułem całą zabawę, wspominając na samym początku liczbę zmian w projekcie, postaram się więc, nie torturować Was pełną litanią, miast tego, przedstawić skrócona wersję najistotniejszych modyfikacji emulatora, zaimplementowanych od grudnia ubiegłego roku.

Oto i one:
- małe poprawki w funkcjach odpowiedzialnych za obsługę: czcionek, UMD, odczytu danych z obrazów ISO/CSO, zrzutu ekranu oraz emulacyjnego "prędkościomierza" :]
- natomiast znaczącą poprawę odnotowano w obsłudze: OpenGL, wstawek filmowych, teksturowania obiektów, jednostki VFPU, kart pamięci oraz funkcji sieciowych,
- dodano możliwość zmiany zegara konsoli, co umożliwia przyspieszenie lub zwolnienie działania emulatora
- opcja "użyj shaderów" przestała mieć status eksperymentalnej, a jej obsługa została znacznie usprawniona w przypadku sprzętu ze stajni ATI/AMD oraz Intel
- zaktualizowano kod zgodnie z bieżącymi zmianami w środowisku Java
- oraz zoptymalizowano go, na szeroką skalę pod kątem wykorzystania pamięci
- dodano greckie oraz poprawiono japońskie tłumaczenie programu
- do emulatora załączono wtyczkę JpcspTrace, umożliwiającą szczegółowe śledzenie zapytań systemowych.