Nie wiedzieć czemu, każdy projekt okraszony okrągłym numerem wydania budzi we mnie wewnętrzną ekscytację i poczucie podniosłości chwili. Tak było w przy okazji publikacji ePSXe v2.0, oraz PCSX2 v1.0, nie inaczej jest w przypadku tytułowego PPSSPP w wersji 1.0

Na liście najistotniejszych zmian wymieniono:
- Usprawniono wyświetlanie wideo w formacie FFMPEG, emulację koprocesora operacji zmiennoprzecinkowych, naprawiono dynamiczne usuwanie martwego kodu i masę błędów w JIT;
- Zwiększono prędkość emulacji na procesorach x86 implementowano obsługę instrukcji SSE w JIT,
- Usprawniono generowanie obrazy na urządzeniach z układami PowerVR i Adreno;
- Naprawiono błędy występujące na urządzenia Asus ZenFone;
- Usprawniono generowanie krzywych, ustalanie pozycji werteksów, płaskie cieniowanie obiektów oraz skalowania ekranu;
- Zaimplementowano obsługę interfejsu Direct3D 9 dla systemów Windows;
- Wdrożono tworzenie indywidualnych plików konfiguracyjnych dla gier;
- Usprawniono działanie gry sieciowej w trybie Ad Hoc;
- Zmodyfikowano emulacje opóźnień ulepszając jakość dźwięku generowanego w systemach Windows oraz Android;
- Zoptymalizowano funkcje emulacji napędu UMD;
- Wprowadzono poprawki do obsługi dźwięku kodowanego w formacie Atrac3;
- Zaktualizowano biblioteki do SDL2 w systemach Linux i MacOS, zrezygnowano z biblioteki MSVCRT pod Windowsem;
Po lekturze powyższego, zapraszam na zajęcia praktyczne do działu Pliki, gdzie znajdziecie najnowszą wersję PPSSPP w wersji przeznaczonej dla systemów Android oraz Windows, jak również rozwojowe wydania przeznaczone dla systemów iOS, Linux oraz macOS.