PPSSPP 1.0

Nie wiedzieć czemu, każdy projekt okraszony okrągłym numerem wydania budzi we mnie wewnętrzną ekscytację i poczucie podniosłości chwili. Tak było w przy okazji publikacji ePSXe v2.0, oraz PCSX2 v1.0, nie inaczej jest w przypadku tytułowego PPSSPP w wersji 1.0

FF7:Crisis Core na PPSSPP

 Na liście najistotniejszych zmian wymieniono: 

  • Usprawniono wyświetlanie wideo w formacie FFMPEG, emulację koprocesora operacji zmiennoprzecinkowych, naprawiono dynamiczne usuwanie martwego kodu i masę błędów w JIT; 
  • Zwiększono prędkość emulacji na procesorach x86 implementowano obsługę instrukcji SSE w JIT, 
  • Usprawniono generowanie obrazy na urządzeniach z układami PowerVR i Adreno; 
  • Naprawiono błędy występujące na urządzenia Asus ZenFone; 
  • Usprawniono generowanie krzywych, ustalanie pozycji werteksów, płaskie cieniowanie obiektów oraz skalowania ekranu; 
  • Zaimplementowano obsługę interfejsu Direct3D 9 dla systemów Windows; 
  • Wdrożono tworzenie indywidualnych plików konfiguracyjnych dla gier; 
  • Usprawniono działanie gry sieciowej w trybie Ad Hoc; 
  • Zmodyfikowano emulacje opóźnień ulepszając jakość dźwięku generowanego w systemach Windows oraz Android; 
  • Zoptymalizowano funkcje emulacji napędu UMD; 
  • Wprowadzono poprawki do obsługi dźwięku kodowanego w formacie Atrac3; 
  • Zaktualizowano biblioteki do SDL2 w systemach Linux i MacOS, zrezygnowano z biblioteki MSVCRT pod Windowsem; 

Po lekturze powyższego, zapraszam na zajęcia praktyczne do działu Pliki, gdzie znajdziecie najnowszą wersję PPSSPP w wersji przeznaczonej dla systemów Android oraz Windows, jak również rozwojowe wydania przeznaczone dla systemów iOS, Linux oraz macOS.