PPSSPP 1.2.1

Opublikowano nową wersję najpopularniejszego programu symulującego działanie przenośnej konsoli PlayStation Portable. Wśród najistotniejszych zmian wprowadzonych w PPSSPP 1.2.x znalazło się wsparcie dla 64-bitowych Androidów, wielowątkowe miksowanie dźwięku i sporo poprawek zwiększających stabilność, prędkość i jakość generowanego obrazu.

God of War na PPSSPP

Bardziej szczegółowa lista zmian dla wersji 1.2 oraz 1.2.1, przedstawia się następująco: 

  • aplikacja w wersji dla systemu Android wspiera 64-bitową architekturę procesorów; 
  • poprawiono błędy powodujące niestabilność emulatora występujące przy przełączaniu aplikacji pod Androidem; 
  • poprawiono wyświetlanie chińskich i koreańskich znaków diaktrytycznych; 
  • zmodernizowano kod odpowiedzialny za dekodowanie dźwięku sceAtrac; 
  • usprawniono obsługę buforu szablonowego, głębi oraz obiektów FBO; 
  • dodano efekt pogłosu w generowanym dźwięku; 
  • zaimplementowano filtr/shader skalujący 5xBR; 
  • naprawiono problemy przy odtwarzaniu filmów z jednokanałowym dźwiękiem; 
  • naprawiono błędy JIT występujące w architekturze ARM64; 
  • wprowadzono cache dla GLSL zwiększając stabilność wyświetlanego obrazu; 
  • zainicjowano wprowadzenie nowych interfejsów graficznych; 
  • wprowadzono wielowątkowe miksowanie dźwięku i przywrócono ustawienia głośności; 
  • Przyśpieszono przetwarzanie plików z obrazami gier; 
  • Zoptymalizowano GUI pod kątem dużych wyświetlaczy, przewijania obrazu i ukrywania elementów przy wykryciu bezczynności; 
  • Zaimplementowano zastosowania przycisku kombo symulującego wciśnięcie kombinacji klawiszy na konsoli; 

W dziale Pliki znajdziecie najnowszą wersję PPSSPP w wersji przeznaczonej dla systemów Android oraz Windows, jak również rozwojowe wydania przeznaczone dla systemów iOS, Linux oraz macOS.