PPSSPP dev-1.11.3-697

Poprzednim niusem przedstawiłem pozytywny wydźwięk niewielkiej ilości zmian. Dziś staje przed dylematem jak zachwalić mnogą liczbę zmian, z jaką mam do czynienia każdorazowo przy okazji wrzucania materiałów poświęconych opisywanemu emulatorowi PPSSPP. Cóż, nie pozostaje nic innego jak tylko gratulować autorom, dziękując za trud i ogrom pracy włożony w projekt.

Final Fantasy on ppsspp emulator

Tym samym wypada opisać po króćce zmiany, jakie względem poprzednich odsłon wprowadzono do tytułowej wersji 1.11.3-697-g7a28919ca opublikowanej 24 maja br., a obejmujące między innymi:

  • zaimplementowano kompresję ZSTD dla plików służących podmianie tekstur, plików szybkiego zapisu oraz plików ze zrzutami klatek GE;
  • usprawniono działanie sprzętowej teselacji obrazu;
  • zoptymalizowanie przetwarzania obrazu korzystającego z 16.bitowej palety formacie A1R5G5B5;
  • dodano obsługę kontrolera gier przeznaczonego dla konsoli Nintendo Switch;
  • poprawiono działanie shaderów postprocessingu pod systemem Android;
  • naprawiono błędy występujące przy importowaniu kodów do bazy w pliku chat.db;
  • usprawniono nawigację po plikach znajdujących się w internecie i poprawiono obsługę protokołu http;
  • poprawiono błędy występujące przy konfiguracji drążka analogowego;
  • zaktualizowano biblioteki libpng do wersji 1.7.0beta90, libzip do wersji 1.7.3 oraz zstd do wersji 1.5.0;
  • naprawiono błędy występujące przy działaniu sieciowej funkcji sceNetAdhoc;
  • zaktualizowano tłumaczenie programu na język brazylijski i hiszpański
  • naprawiono błędy występujące przy emulacji gry Star Wars: Lethal Alliance;

Po najnowsze rozwojowe odsłony emulatora odsyłam do tutejszego Downloadu, gdzie znajdują się stosowne pliki w wersji dla mobilnych systemów Android oraz iOS, jak również bardziej tradycyjnego systemu Windows.