Poprzednim niusem przedstawiłem pozytywny wydźwięk niewielkiej ilości zmian. Dziś staje przed dylematem jak zachwalić mnogą liczbę zmian, z jaką mam do czynienia każdorazowo przy okazji wrzucania materiałów poświęconych opisywanemu emulatorowi PPSSPP. Cóż, nie pozostaje nic innego jak tylko gratulować autorom, dziękując za trud i ogrom pracy włożony w projekt.
Tym samym wypada opisać po króćce zmiany, jakie względem poprzednich odsłon wprowadzono do tytułowej wersji 1.11.3-697-g7a28919ca opublikowanej 24 maja br., a obejmujące między innymi:
- zaimplementowano kompresję ZSTD dla plików służących podmianie tekstur, plików szybkiego zapisu oraz plików ze zrzutami klatek GE;
- usprawniono działanie sprzętowej teselacji obrazu;
- zoptymalizowanie przetwarzania obrazu korzystającego z 16.bitowej palety formacie A1R5G5B5;
- dodano obsługę kontrolera gier przeznaczonego dla konsoli Nintendo Switch;
- poprawiono działanie shaderów postprocessingu pod systemem Android;
- naprawiono błędy występujące przy importowaniu kodów do bazy w pliku chat.db;
- usprawniono nawigację po plikach znajdujących się w internecie i poprawiono obsługę protokołu http;
- poprawiono błędy występujące przy konfiguracji drążka analogowego;
- zaktualizowano biblioteki libpng do wersji 1.7.0beta90, libzip do wersji 1.7.3 oraz zstd do wersji 1.5.0;
- naprawiono błędy występujące przy działaniu sieciowej funkcji sceNetAdhoc;
- zaktualizowano tłumaczenie programu na język brazylijski i hiszpański
- naprawiono błędy występujące przy emulacji gry Star Wars: Lethal Alliance;
Po najnowsze rozwojowe odsłony emulatora odsyłam do tutejszego Downloadu, gdzie znajdują się stosowne pliki w wersji dla mobilnych systemów Android oraz iOS, jak również bardziej tradycyjnego systemu Windows.