PPSSPP dev-1.11.3-861

Kontynuując serie niusów poświęconych wiodącym projektom, przechodzę do pionu poświęconego przenośnemu PlayStation i niniejszym wpisem publikuję materiały poświęcone najnowszej wersji rozwojowej emulatora PPSSPP.

PPSSPP emulator running Metal Gear Solid

Lista zmian, jakie względem poprzednich odsłon wprowadzono do tytułowej wersji 1.11.3-861-gc3c7eef6a opublikowanej 8 lipca br. obejmujące między innymi:

  • zaimplementowano nowy menedżer wątków dla współbieżnego przetwarzania danych;
  • usunięto błędy występujące na Androidzie przy podmianie tekstur gry na własne;
  • usprawniono wielowątkowe operacje skalowania tekstur;
  • usprawniono operacje związane ze sprawdzaniem błędów pamięci;
  • naprawiono błędy występujece przy generowaniu ścieżek do plików w systemach Linux oraz iOS;
  • dodano brakujące znaki do japońskiej klawiatury ekranowej;
  • naprawiono obsługę tekstur w formacie RGB565 pod interfejsem Vulkan;
  • usprawniono funkcje odpowiedzialne za obsługę kontrolera analogowego;
  • naprawiono błędy występujące korzystaniu z libretro;
  • usprawniono generowanie prawidłowego portu dla usług sieciowych sceNetAdhoc;
  • naprawiono błędy występujące w czasie detekcji procesora oraz inicjalizacji bibliotek OpenSL na urządzeniach mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android;
  • rozszerzono logi o informacje gry korzystające z sieciowej funkcję AdhocDiscover;
  • wprowadzono w debuggerze możliwość wywołania przerwania przed uruchomieniem gry oraz funkcje replay i flush;

Po najnowsze rozwojowe odsłony emulatora odsyłam do tutejszego Downloadu, gdzie znajdują się stosowne pliki w wersji dla mobilnych systemów Android oraz iOS, jak również bardziej tradycyjnego systemu Windows.