Strona 2 z 5

: 26 maja 2008, 09:34
autor: kapu
Tez przetestowalem wszystkie versje . w 1.4 nie wystepuje migotanie ale jest jak by rozmycie na postaciach ( sa przyciemnione , a swiatlo ktore powinno byc na nich jest przesuniete lekko ). FPS stabline 50+ nigdy nie spada.

na SSSE3 ta sama wydajnosc ladna grafika ale ekran migocze.

: 26 maja 2008, 13:35
autor: Zardon
Ok, przetestowałem i sprawdziłem różne warianty.
Knfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
Sprawdźcie i dajcie znać czy działa.

p.s. jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks

: 26 maja 2008, 13:52
autor: kapu
Lepiej grac na starszej wersji pluginu. Defekty w grafice nie przeszkadzaja a wydajnosc ta sama. ( bez limitu fps u mnie ponad 80 caly czas ).

Tak wogule to jaka jest "oficjalna" predkosc DBZ 50FPS czy 60FPS ?

60 wydaje mi sie troche za szybkie ...

: 26 maja 2008, 15:56
autor: raczek
Zardon pisze:Ok, przetestowałem i sprawdziłem różne warianty.
Knfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
Sprawdźcie i dajcie znać czy działa.

p.s. jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks
Nie pomogło, natomiast przesadnie przyśpieszyło grę.

: 26 maja 2008, 16:24
autor: Zardon
Ok, nic nie poradzę, u mnie działa :)
Ostatnia propozycja dotycząca błędu rozmycia postaci (lub coś podobnego). W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.

A co do tej nadmiernej prędkości - w samej grze jakoś nie zauważyłem różnicy. Jedynie menu podskoczyło do ok. 200 fps.

: 27 maja 2008, 15:44
autor: raczek
Zardon pisze:Ok, nic nie poradzę, u mnie działa :)
Ostatnia propozycja dotycząca błędu rozmycia postaci (lub coś podobnego). W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.

A co do tej nadmiernej prędkości - w samej grze jakoś nie zauważyłem różnicy. Jedynie menu podskoczyło do ok. 200 fps.
U mnie wraz z zaznaczoną opcja Native problem do końca nie znika, a grafika jest "poszarpana". Trudno czekamy na kolejne odsłony Gsdx w których miejmy nadzieje ten problem zostanie rozwiązany.

: 31 maja 2008, 23:04
autor: kapu
UWAGA :

Znalazlem calkowite rozwiazanie problemu!

trzeba uzyc plugina GSDX 1.2! (dokladnie takiego, na 1.4 np chodzi duzo wolniej + jakies przyciemnienie).

Plugin mozna pobrac z oficialnego forum PCSX2.

Idealny FPS i rzadnych bledow w grafice w native res.

Mozna ustawic 1270x1270 aby pozbyc sie "Ghost" effektu.
Ale gra bedzie wolniej dzialac poniewaz wysoka rozdzielczosc bardzo ja spowalnia.

Dodatkowa informacja , jak wiadomo popszednie pluginy do dzwieku mialy problemy z DBZ BT3, (Metaliczny podzwiek, spowolnienie) .
Problem zostal calkowicie rozwiazany w ZeroSPU 0.4.6!

: 01 czerwca 2008, 10:06
autor: Wojskowy
ta wtyczka GSDX jest pod DX 10??

Kompa mam super za wyjatkiem karty graficznej i windowsa :/
Karta graficzna jest ostatnio zdaje sie z serii Radeon nie obslugujaca DX10w in mam XP czyli nawet z karta nie moglbym odpalic ;]

: 01 czerwca 2008, 10:43
autor: winter_mute
ta wtyczka GSDX jest pod DX 10??
GSdx działa zarówno pod DX9 jak i DX10.

: 01 czerwca 2008, 13:42
autor: Wojskowy
Hmm nie czaje. To jakiej ja mam wtyczki użyć na Win Xp i Radeonie X1600series by gra poszla mi tak dobrzxe jak neiktorzy piszą.?? Czyli bez wiekszych bledow graficznych i prawie lub nawet full fps?? prbowealem wszystkiego i nie da sie umie tak uruchomic jedynie na ZeroGS full predkoscia ale bez wielu efektow i z bledami graficznymi.
Jak istnieje wtyczka ktora mi pozowli to dobrze odpalic to jeszcze jak ja skonfigurować?