Najlepsza Konsola jaką mieliście lub macie...

Jesteś maniakiem sprzętu komputerowego? A moze jesteś fanem jakiejś konsoli. Tak czy inaczej ten dział jest dla Ciebie.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5143
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

to kiedy partyjka w Micro Machines przy napojach chłodzących ?
W wakacje :?:
2BII!2B
Awatar użytkownika
Bati
Moderator
Moderator
Posty: 319
Rejestracja: 10 lutego 2003, 20:40

Post autor: Bati »

Dziadoskie bogate snoby... o biedniejszych nie pomyślą ;D ;D ;D
And remember, the respect is everything }:->
I am watching U.

PAN RURA
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5143
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Bati; zamiast gadać głupoty weź zerknij na link i zobacz za ile wylicytowałem NESa.

Co do reszty systemów to nie licząc makarona nie mam zamiaru dać za konsole więcej niż 100zł - jak się uda to nawet w sumie, a jak się nie uda to dam 150 :D W sumie kasa nie wielka biorąc pod uwagę ze zakupy mozna rozłożyc na kolejne miechy. Co lepsze to bardzo dobre dla :idea: ZDROWIA - jak wydam kase na konsolę to nie wydam na fajki :lol: :mrgreen:
2BII!2B
Awatar użytkownika
Yohokaru
Senior
Senior
Posty: 192
Rejestracja: 15 lutego 2011, 14:51

Post autor: Yohokaru »

Sądze,że temat z pewnością nada się do moich rozważań,więc... Ja zwykłem trafiać na nowe nabytki,wtedy gdy jakiś dobry znajomy sprzedaje lub konsola tanieje maksymalnie. Ostatnio nawet kumpel zaczął coś nabąkiwać o sprzedaży przerobionego PSP SLIM jak mu się "znudzi" za 100zł. Jeśli w wakacje lub później pojawi się ta oferta to chyba skorzystam. Podobnie było z PSX i PS2,bo szaraka dostałem w 2002(kupiony za 350zł z ponad 30 oryginałami i back-upami,przerobiony dwie memorki i dwa(bez analogów) pady). PS2 natomiast kupiłem za ciężko zarobione wakacyjne pieniądze od kumpla w wrześniu 2011(na konsolę dostałem okres próbny 3 miechy, co potem zaowocowało kosztami 220zł za przerobione PS2 SLIM z jednym DS2 i memorką bez gier+130 na profesjonalną wymianę lasera). W tej chwili stwierdzam,że zakup owych konsol był dobry i opłacalny. Mam jednak pytanie co do DreamCasta. Za ile można go nabyć? Dlaczego tak dobry sprzęt upadł? No i czemu jest nazywany "makaronem"?
ODPOWIEDZ