Pcsx2-snapshot 478 & LilyPad 0.9.9

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Pcsx2-snapshot 478 & LilyPad 0.9.9

Post autor: Zardon »

Tyle istotnych rzeczy się wydarzyło, a czasu na napisanie news'a tak mało. Zacznijmy od pewnej "fuzji". W podziękowaniu za wielki trud i wysiłek włożony w rozwój emulatora PlayStation 2, twórcy Playground'a stali się częścią oficjalnego Team'u Pcsx2. Co nam to dało? Ano przede wszystkim koniec PG (ostatnia odsłona to 708, która nie wniosła znaczących zmian) oraz pojawienie się zupełnie nowej wersji beta emulatora, nazwanej svn snapshot. Pierwsze publiczne wydanie jest oznaczone numerem 478, poniżej można poczytać o zawartych w nim zmianach:
winter_mute pisze: - naprawiono błąd obsługi pamięci, który od długiego czasu w większości przypadków powodował niekontrolowane kończenie pracy programu
- dodano kompresję NTFS dla katalogu z kartami pamięci
- tryb MTGS został domyślnie włączony
- usprawniono obsługę COP0 w trybie interpretera i rekompilatora
- "framelimit" ustanowiono domyślnym trybem redukcji prędkości emulacji
- poprawiono błędy w obsłudze DMA i plików wykonywalnych elf
- przeprowadzono standardowe procedury oczyszczania i optymalizacji kodu
- usunięto funkcję/łatkę VSync INTC timing
- zoptymalizowano obsługę jednostek VU pod kątem działania funkcji Denormals are Zero
- poprawiono działanie łatki dla Magna Carta
- zmieniono nazwę pliku konfiguracyjnego z pcsx2pg.ini na pcsx2.ini
- podobnie zmodyfikowano pozostałe elementy, w tym logo i ikony co przypieczętowało połączenie projektu głównego i wersji PG
Aktualizacji doczekała się również wtyczka LilyPad 0.9.9. Osoby które chcą się dowiedzieć o wprowadzonych nowościach, zapraszam na forum. I to by było na tyle. Zachęcam do komentowania.
Download: Pcsx2-snapshot 478, LilyPad 0.9.9
Ostatnio zmieniony 15 lutego 2009, 17:12 przez Zardon, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

- fixed a memory corruption bug that has been there for quite a while now, should drastically reduce random crashes
- fixed the COP0 condition for the Recompiler and Interpreter
- fixed COP0's recompiled branch instructions
- fixed a DMA bug (Fatal Frame should now work for good)
- fixed a bug in the Elfloader
- usual code cleanups and optimizations
- changed the Magna Carta gamefix to something more plausible
- some VU optimizations should reduce the number of games that do not work well with Denormals are Zero selected
- removed VSync INTC timing hack
- added NTFS compression to the memcards folder. Note this does NOT slow down the emulation
- renamed pcsx2pg.ini to pcsx2.ini
- made "framelimit" mode default, instead of "normal" mode
- made pcsx2 to default to MTGS mode "on" instead of "off"
- renamed everything to reflect the project merge, fixed up the logo and icon, renamed the files etc
Ehhh, zapomniałem:

- naprawiono błąd obsługi pamięci, który od długiego czasu w większości przypadków powodował niekontrolowane kończenie pracy programu
- dodano kompresję NTFS dla katalogu z kartami pamięci
- tryb MTGS został domyślnie włączony
- usprawniono obsługę COP0 w trybie interpretera i rekompilatora
- "framelimit" ustanowiono domyślnym trybem redukcji prędkości emulacji
- poprawiono błędy w obsłudze DMA i plików wykonywalnych elf
- przeprowadzono standardowe procedury oczyszczania i optymalizacji kodu
- usunięto funkcję/łatkę VSync INTC timing
- zoptymalizowano obsługę jednostek VU pod kątem działania funkcji Denormals are Zero
- poprawiono działanie łatki dla Magna Carta
- zmieniono nazwę pliku konfiguracyjnego z pcsx2pg.ini na pcsx2.ini
- podobnie zmodyfikowano pozostałe elementy, w tym logo i ikony co przypieczętowało połączenie projektu głównego i wersji PG
2BII!2B
ODPOWIEDZ