... zapraszam do zapoznania się z najważniejszymi zmianami jakie poczyniono od marca w rozwojowej wersji emulatora PCSX2:
- przeportowano wtyczkę GSdx-ogl pod systemy Windows
- w pluginie GSdx dodano klasę wektorową dla AVX2, poprawiono obsługę pamięci oraz funkcje GetTextureMinMax,GetAlphaMinMax i rozszerzenie GL_ARB_gpu_shader5 dla Fxaa
- usprawniono obsługę kodów dla gier
- dodano maskowanie DMA/Path3
- zmodyfikowano sposób sprawdzania rozmiaru nośnika
- usprawniono działanie microVu przez wprowadzonie poprawek do funkcji odpowiedzialnych za obsługę D/T Bit oraz XGKick Delay, sparametryzowano obsługę D-Bit
- poprawiono funkcje odpowiedzialne za grę wieloosobową (multitap) oraz obsługę memorek z pierwszego PlayStation
- zwiększono kompatybilność wtyczki gsxdx ogl względem układów graficznych ATI/AMD, zoptymalizowano plugin pod kątem najnowszych sterowników catalyst oraz poprawiono zachowanie modułu względem kart nie obsługujących opengl 3.3
- w tym samym pluginie wprowadzono wewnętrzne ładowanie shaderów z plików glsl z konwersją przez skrypt perl`owy
- w GSdx zwiększono rozmiar indeksu dla bufora bloków zmiennych jednorodnych, usunięto błędy i powodującą problemy optymalizacje z funkcji GetTextureMinMax, oraz naprawiono przesunięcia CLUT implementując tymczasowy bufor
- we wtyczce zzogl-pg zoptymalizowano obsługę tekstur dla układów graficznych Intel
- rozbudowano bazę gier o nowe informacje i poprawki do już istniejących pozycji
- zoptymalizowano kod emulatora pod kątem gcc 4.8 oraz VS 2010/2012
- zaktualizowano bibliotekę Soundtouch do wersji 1.71