DIUNA 2000

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
lysy
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 08 stycznia 2006, 17:27

DIUNA 2000

Post autor: lysy »

Uruchomilem pod ePSXe 1.6 dune 2000 no i lipa z myszka kombinowalem ustawieniami f5 i na dwqoch padach gdy uruchamiam grew wskakuje mi pause
i nie moge powrocic nawet do menu, w emulku psxeven wszystko chodzii w miare
ok poza szybkoscia gry...tzn jest ustawiony limit klatek tak jak w oryginale ale jakos to wszystko wolno chodzi....konfiguracja athlon 1300+geforce 4 ti4800 a wiec bardzo mocna karta.za slaby procek?grafa ustawiona na gpunext 3d 1.5 bardzo szybko chodzi...szybciej niz open gl i d3d 1.74 co ciekawe....na open gl2 wywala mi komunikat anarmal terminated...itd.a znowu ten sterownik pod ePSXE TO DZIALA CHYBA ZE 3 RAZY SZYBCIEJ;)jakby ktos p[rzeterstowal ta gierke to bylbym w dzieczny lysy
:D
lysy
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

1) Gra jest na PC więc nie widzę sensu bawienia sie emulatorami
2) Jesli chodzi o obsługe myszy to polecam kombinacje emulatora PSXeven (ew. PCSX) i wtyczki sterowania padZnMPad.
3) Jesli chodzi o wolną/szybką prace emulatora to polecam zaopatrzyć sie w niezbędne sterowniki i zrzucić grę na dysk twardy.
2BII!2B
ODPOWIEDZ