Kontynuując serie wpisów uzupełniających i nadganiających powstałe zaległości, zapraszam do zapoznania się ze zmianami jakie znaleźć można w kodzie najnowszych wydań rozwojowej wersji emulatora RPCS3.

Względem poprzednio opisanych odsłon, lista zmian wprowadzonych w wersji z dnia 24 czerwca 2022 r. oznaczonej jako v0.0.22-13821 obejmuje między innymi:
- zaimplementowano podstawowe kod HLE odpowiedzialny za operację wysunięcia oraz włożenia płyty do napędu oraz rozbudowano go o obsługę płyt z systemów PS1 oraz PS2;
- wdrożono obsługę protokołu IPC poprzez implementację serwera PINE;
- usprawniono działanie rekompilatora PPU LLVM na platformie arm64;
- naprawiono obsługę pamięci wirtualnej oraz ograniczeń W^X JITpod kątem układów Apple Silicon;
- wprowadzono poprawki eliminujące problemy z wydajnością emulatora pracującego w trybie OpenGL na układach graficznych od AMD;