Chrono cross problem z teksturami mimo gamefixa.

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
malyzezwa
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 października 2010, 12:15

Chrono cross problem z teksturami mimo gamefixa.

Post autor: malyzezwa »

Witam. Mam problem z Chrono Cross e ePSXe 1.52. Przy pierwszym dotarciu do fort dragonia są cztery ścieżki prowadzące do 4 różnych kryształów. Z Blue i Green nie miałem problemów. Przy wejściu do Yellow wystepuje 1błąd. Na ekranie widzę tak jakby pół na pół. Połową teksturą lokacji, a połową mapa świata które przenikają przez siebie w różnych miejscach, nie byłoby to problemem, ponieważ przeszedłem kiedy Chrono Crossa i znam tą lokację wiec myślę że udałoby mi się predzej czy później ją przejść 'na chybił trafił', gdyby nie drugi problem. Polega on na tym, że gdy udaję się do czerwonego kryształu w momencie gdy wkraczam do lokacji to muzyka się wyłącza, wchodzi czarny ekran i nic się nie ładuję. Próbowałem już bardzo wielu rzeczy m.in:

-ustawiać emulator na wiele sposobów które znalazłem w internecie
-próbować przejść ten moment gry na różnych pluginach (pete openGL1.7 oraz Pete openGL2 2.7)
-zaaplikowałem gamefixa odnośnie innego problemu w fort dragonia (odd/even 'cośtam')
-próbowałem przejśc na innym emulatorze aby zrobić save'a i spowrotem grać na epsxe, ale problem na tamtyp też wystąpił
-obrazy są wporządku bo już kiedyś przeszedłem tą grę na innym kompie (inny system operacyjny, inna karta graficzna)
-odpalałem emu we wszystkich trybach zgodności, bezskutecznie

wydaje się, że problem moze dotyczyc tylko i wyłącznie karty graficznej więc podaje model Radeon HD 4570, system operacyjny windows 7

jeżeli ktoś zna przyczynę mojego problemu, to prosze o odpowiedź.
ODPOWIEDZ