może na początku się przywitam z powodu, iż jestem tu nowy .
Ostatnio zapragnąłem pograć sobie w gry z psxa na moim linuksie, więc zainstalowałem i skonfigurowałem sobie epsxe - wszystko przebiegło pomyślnie. Gy działają jak powinny, problem natomiast pojawia się gdy próbuję spatchować jakąś grę, akurat w moim wypadku chciałem zobaczyć jak sprawuje się spolszczony ff9. Ze strony ściągnąłem patch do pierwszej płyty (Slus_012.51) który umieściłem w katalogu patches, zaznaczyłem opcję "auto load ppf files enabled" i uruchomiłem iso finala (wersja ntsc, na windowsie spolszenie działało), a tu zonk - program zachowuje się tak jakby spolszczenia nie było, tj. gra dalej działa po angielsku. Czym może być to spowodowane?
Lista moich pluginów:
Kod: Zaznacz cały
libgpuPeteXGL2.so.2.0.7
libspuPeopsOSS.so.1.0.9
Kod: Zaznacz cały
mavestinus@mavestinus:~/epsxe$ ./epsxe
* Running ePSXe emulator version 1.6.0.
* Memory handlers init.
* ePSXe: PSX BIOS loaded [/home/mavestinus/epsxe/bios//scph7502.bin].
* Loading ISO Format [BIN/IMG2352] (+subchannel) ok
* NTSC cdrom detected.
* Init gpu[0][libgpuPeteXGL2.so.2.0.7]
ATI Technologies Inc.
RADEON 9550 Generic
* Open gpu[0]
* Init spu[0][libspuPeopsOSS.so.1.0.9]
* Open spu[0]
-- gra uruchomiona
-- wyłączanie emulatora
* Closing spu ... done
* Shutdown gpu [0]
* Closing ISO system.
* Going out from gui. (exit)
Jak widać w logu nie ma nic o patchowaniu.
System Ubuntu 5.10 [breezy]
Pozdrawiam.