Co sądzicie o tej wtyczce do Winamp'a
Możecie ją pobrać z tej stronki
http://www.storage.cidernet.pl/modules. ... e&sid=2549
a różnego rodzaju profile dźwięku "Dee2 reverbs" możecie pobrać stąd
http://www.dee2.tk/
Ja uwżywam tego od kąd dowiedziałem się o tym pluginie, dlatego że jest zmieniany ten dźwięk (przez procesor oczywiście) tak jak to mi się podoba, np. moge dodać więcej basu, wydłużyć ten bas, no naprawde idzie robić mnóstwo rzeczy z tym pluginem. A już nie mówie jak mi się teraz spodobało słuchanie muzyki przez słuchawki, no naprawde jest zaje....y.
Polecam
Dee2 - wtyczka do Winamp'a
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Osobiście nie używam zadnej wtyczki przetwarzania audio w Winampie czy innym odtwarzaczu, a to z tego powodu, że pozostawiam to mojej karcie muzycznej, która wspiera dosyć pokaźną liczbę opcji np.: 15 ustawień equalizatora (Disco, Rock, Jazz, New Age...), 10 ustawień środowiskowych (Garaż, Łazienka, Salon, Opera, Teatr), 22 Efekty Specjalne, Własne ustawienia z uwzględnieniem parametrów tj. Sygnał orygialny, Reverb, Chorus, Parametric Equalizer, Auto Wah,Pitch Shifter, Vocal Morpher, Freq. Shifter, Normalizer, Flanger, Distortion, Echo, Ring Modulator.
Co więcej kazdą z ww. opcji można dostosować dla własnych potrzeb regulując w niej następującec ustawienia: Low/Mid/High Gain, Cutoff, Width, Center, Phase, WaveForm, Feedback, Delay, LFO, Reflection, Size Diffusion... itd.
Mnożąc wszystkie opcje przez siebie otrzymujemy naprawdę DUŻE możliwośći ingerencji w generowany dźwięk. Dlaczego tylko DUŻE:
- nie wymieniłem wszystkich możliwych parametrów
- posiadam starą (jak na dzień dzisiejszy) kartę SBLive! i założę się że w królującym obecnie Audigy jest ich znacznie więcej.
Na koniec mały screen co by zobrazować jak to w praktyce wygląda>
http://www.psemu.pl/forum/gfx/inne/audio.jpg
Co więcej kazdą z ww. opcji można dostosować dla własnych potrzeb regulując w niej następującec ustawienia: Low/Mid/High Gain, Cutoff, Width, Center, Phase, WaveForm, Feedback, Delay, LFO, Reflection, Size Diffusion... itd.
Mnożąc wszystkie opcje przez siebie otrzymujemy naprawdę DUŻE możliwośći ingerencji w generowany dźwięk. Dlaczego tylko DUŻE:
- nie wymieniłem wszystkich możliwych parametrów
- posiadam starą (jak na dzień dzisiejszy) kartę SBLive! i założę się że w królującym obecnie Audigy jest ich znacznie więcej.
Na koniec mały screen co by zobrazować jak to w praktyce wygląda>
http://www.psemu.pl/forum/gfx/inne/audio.jpg
2BII!2B