problem z mgs
problem z mgs
mam problem z filmami w grze metal gear solid, ale nie tymi na silniku gry tylko tymi normalnymi filmami co puszczają w scenkach, nie moge ukończyć gry bo napisy końcowe są na bazie filmu zwykłego, a nie da sie go ominąć i emulator sie zacina. Mam ePSXe 1.6.0, Pete 1.6 (ustawione na nice), GeForce 5200FX
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) Zmień wtyczkę wideo na Pete's D3D Driver 1.76
2) Ustaw fps-limiter ręcznie na 50/60 w zależności od swojej wersji gry (PAL/NTSC)
3) Wypróbuj ponizsze ustawienia
5) Ustaw ja tak jak opisano w dziale {Artykuły > Konfiguracje}. Tekst pt. Podstawowa konfiguracja Eternal ...
Dodatkowo w Eternalu włacz opcję SPUIRQ - Wait CPU action
Pisz o rezultatach.
BTW; powyższe wskazówki możesz zastosować do innej/uzywanej przez Ciebie wtyczki wideo, ale z tego co zauważyłem na Pete's D3D MGS pracuje najlepiej.
2) Ustaw fps-limiter ręcznie na 50/60 w zależności od swojej wersji gry (PAL/NTSC)
3) Wypróbuj ponizsze ustawienia
4) Jako wtyczki dźwiękowej użyj Eternal SPU Plugin 1.41Plugin: Pete's D3D Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
GFX card: NVIDIA GeForce FX 5800 Ultra
Resolution/Color:
- 800x600 Fullscreen - [32 Bit]
Textures:
- R8G8A8A8
- Filtering: 0
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 64 MBytes
Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: 50/60
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 0
- Framebuffer access: 4
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off [00000000]
5) Ustaw ja tak jak opisano w dziale {Artykuły > Konfiguracje}. Tekst pt. Podstawowa konfiguracja Eternal ...
Dodatkowo w Eternalu włacz opcję SPUIRQ - Wait CPU action
Pisz o rezultatach.
BTW; powyższe wskazówki możesz zastosować do innej/uzywanej przez Ciebie wtyczki wideo, ale z tego co zauważyłem na Pete's D3D MGS pracuje najlepiej.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: