PCSX2 - wydania nieoficjalne
Pojawiły się dwie kolejne aktualizacje pluginu GSdx. Pierwsza z nich to nowa odsłona wersji 1.9:
rev 800 GSDX 1.9
...druga zaś, to całkiem ciekawa propozycja dla posiadaczy nieco słabszych kart graficznych. Re4rainbow zaktualizował plugin w wersji 1.0 i 1.4, dodając obsługę Frameskip.
rev 708 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod
rev 800 GSDX 1.9
...druga zaś, to całkiem ciekawa propozycja dla posiadaczy nieco słabszych kart graficznych. Re4rainbow zaktualizował plugin w wersji 1.0 i 1.4, dodając obsługę Frameskip.
rev 708 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod
Oczywiście aktualizacja ma swoje zalety (wersje 1.0/1.4 są czasami szybsze nawet od najnowszych odsłon 1.8/1.9), ale również i wady (we wspomnianego DBZ BT3 nie pogramy używając wersji 1.0 - zbyt dużo przekłamań graficznych)re4rainbow pisze:These are regular 1.0 (rev 708) and 1.4 (rev 720) versions of GSDX with Frameskip code updated to one used in latest releases (798 and 800). I also added 2 FFX rus CRCs to Nloop 0 hack part <CRCs>.
What does it do?
VU-SKIP should require less messing with interlacing modes to run the game w/o blinking/flickering graphic than regular 1.0/1.4. Their behaviour is similiar to recent versions of GSDX. With one exception - blend modes. In 1.0 they work as they should (blurry graphic RawRR:D), in 1.4 they don't, but still allow u to remove flickering. Blend modes in lastest SVN usually don't work with vu-skip at all (black screen or flickering/blinking graphic).
Why am I releasing them?
It seems that 1.4 is faster for weak GPUs (e.g. integrated ones) than latest versions of GSDX. Also 1.4 is required to run PAL version of DBZ BT3 properly.
And 1.0 is here because I like blurry graphic in fast-paced games like Initial D: Special Stage. Blend modes r screwed in 1.4 and recent GSDX (at least in ID SS)
Pojawiły się dwie aktualizacje emulatora PCSX2:
PCSX2 0.9.5 rev 384 X3
Zmiany: poprawiono niewielką "szkodę" w kodzie, która pojawiła się wraz z ostatnią wersją (377) i która mogła spowalniać pracę emulatora.
PCSX2v2 0.9.5 WIP rev 389 X3
Zmiany: jest to eksperymentalna wersja emulatora, która podobno działa nieco szybciej na starszych komputerach.
...oraz dwie aktualizacje pluginu graficznego:
rev 813 GSDX 1.9
rev 715 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod
PCSX2 0.9.5 rev 384 X3
Zmiany: poprawiono niewielką "szkodę" w kodzie, która pojawiła się wraz z ostatnią wersją (377) i która mogła spowalniać pracę emulatora.
PCSX2v2 0.9.5 WIP rev 389 X3
Zmiany: jest to eksperymentalna wersja emulatora, która podobno działa nieco szybciej na starszych komputerach.
...oraz dwie aktualizacje pluginu graficznego:
rev 813 GSDX 1.9
rev 715 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod
- gogeta ssj4
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 21 czerwca 2008, 15:50
Zgadzam się z Eysmondem !
Przedstawie to na przykładzie :
U mnie na PCSX2 0.9.4 DBZ BT2 chodził na 18fps-21-fps a na PCSX2 0.9.5 rev377x3 DBZ chodzi na 34-42 fps!
Widać zmiany.
rev 715 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod chodzi tylko na procesorach Core 2 duo więc na słabszych sprzętach jest bezużyteczny!
:cry: :roll:
Przedstawie to na przykładzie :
U mnie na PCSX2 0.9.4 DBZ BT2 chodził na 18fps-21-fps a na PCSX2 0.9.5 rev377x3 DBZ chodzi na 34-42 fps!
Widać zmiany.
rev 715 & 720 GSDX 1.0 & 1.4 Frameskip Mod chodzi tylko na procesorach Core 2 duo więc na słabszych sprzętach jest bezużyteczny!
:cry: :roll:
przy takim sprzecie dzialalo ci naruto ultimate 2 ??? hmmEysmond pisze:wersje x3 dzialaja znacznie szybciej na starszych komputerach dla przykladu podam testy z mojego pc tj. P4 2.8 GHz 1536 Mb ram i radeon X1600 pro 512 Mb
Naruto ultimate ninja 2
pcsx2 0.9.4 oraz 0.9.5 beta 15 - 20 fps
pcsx2 0.9.5 377 x3 35 - 40 fps
czyli przy moim :
pentium D 3,2Ghz, 2GB ram ,7300GT powinno ladnie chodzic ???
czy sie myle bo do tej pory gry u mnie chodzily bardzo powoli
Re4rainbow zaktualizował paczki z ostatnimi svn emulatora PCSX2:
PCSX2 0.9.5 rev 384 X3 v2
PCSX2v2 0.9.5 WIP rev 389 X3 v2
Pojawiła się również aktualizacja pluginu graficznego:
rev 818 GSDX 1.9
PS Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak emulator zachowuje się na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Wiem natomiast, że na nowszych nie widać aż tak wielkiego wzrostu prędkości emulacji.
PCSX2 0.9.5 rev 384 X3 v2
PCSX2v2 0.9.5 WIP rev 389 X3 v2
Pojawiła się również aktualizacja pluginu graficznego:
rev 818 GSDX 1.9
PS Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak emulator zachowuje się na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Wiem natomiast, że na nowszych nie widać aż tak wielkiego wzrostu prędkości emulacji.
- gogeta ssj4
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 21 czerwca 2008, 15:50
Kolejne aktualizacje pluginu GSdx:
rev 819 GSDX 1.9
rev 820 GSDX 1.9 SSSE3 & SSE4 ONLY (tylko dla procesorów obsługujących SSSE3 & SSE4)
Pojawiła się również aktualizacja pluginu dźwiękowego SPU2GHz 1.9:
rev 72 SPU2GHz 1.9
rev 819 GSDX 1.9
rev 820 GSDX 1.9 SSSE3 & SSE4 ONLY (tylko dla procesorów obsługujących SSSE3 & SSE4)
Pojawiła się również aktualizacja pluginu dźwiękowego SPU2GHz 1.9:
rev 72 SPU2GHz 1.9