pSX 1.4 Released

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

pSX 1.4 Released

Post autor: winter_mute »

No proszę, czyż to nie wspaniały dzień? Już tylko godziny dzielą nas od wydarzenia, na które wszyscy tak długo czekaliśmy, a tu kolejna niespodzianka w postaci niezwykle obiecującego emulatora PlayStation o niezwykle intrygującej ;] nazwie pSX.
Obrazek
wraz z najnowszą, oznaczoną numerkiem 1.4 wersją ukazała się następująca lista zmian:
  • dodano obsługę łatek (plików ppf)
  • dodano opcje umożliwiające kontrolę jasności, kontrastu i gammy w pełnoekranowym trybie wyświetlania
  • dodano opcje umożliwiające wyłaczenie filtrowania dwuliniowego
  • poprawiono błędy przy wyświetlaniu obrazu podczas pauzy
  • zaimplementowano obsługę szybkiego zapisu/odczytu
  • zmieniono menu dialogowe SaveState
  • poprawiono błąd występujący przy ładowaniu gry ze SaveState'u
  • poprawiono obsługę drugiego kontrolera
  • poprawiono błąd uniemożliwiający zdefiniowanie niektórych klawiszy (np. strzałek) w opcjach sterowania
  • poprawiono błąd uniemożliwiający zapisanie ustawień kontrolera po restarcie emulatora
  • dodano obsługę przycisków L3 / R3
  • dodano opcję umożliwiającą odwrócenie kierunków osi kontrolerów analogowych
  • dodano opcję umożliwiającą wyłączenie wibracji
  • zintegrowano konwerter ISO-CDZ z aplikacją
  • usprawniono obsługę napędu pod interfejsem IOControl (biblioteka dll ASPI nie jest już wymagana)
  • usunięto menu "Log&"
  • wprowadzono kilka poprawek i nowych opcji do debuggera
  • zmieniono grafikę w menu "konfiguracji sterowania" i ikonę programu
To chyba wszystko :] Wydaje mi się iż nie przeoczyłem niczego, jednakże dla 100% pewności standardowo po więcej informacji odsyłam Was na strone domową projektu jednocześnie zapraszam do ściągania i testów :D
2BII!2B
Awatar użytkownika
Daniu
Spammer
Posty: 171
Rejestracja: 01 grudnia 2005, 16:50
Kontakt:

Post autor: Daniu »

Ciekawi mnie jedna rzecz czy programista weźmie pod uwage obsługe Pixel Shadera :> narazie ePSXe tylko taką opcje osługuje :)
Bez wyjątku tak już to jest poprostu w każdym z nas to żyje i każdy ma swój Old School...
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Raczej nierealne biorąc pod uwagę że obraz w przypadku pSX jest generowany software'owo. Szczerze powiedziawszy to nie widze wogóle sensu implementacji odsługi PS :P
2BII!2B
Awatar użytkownika
aser44
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 25 lutego 2006, 10:37

Post autor: aser44 »

Możecie uznać tego posta za jakiegoś off-topa ale Mnie jakoś nie urzeka ten programik. ePSX'e to jest to. Daniu, możesz Mi napisać jakiego Ty uzywasz pluginu że ePSX'e obsługuje Ci PS ??
ODPOWIEDZ