CDRTapeK

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Awatar użytkownika
tapek
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 31 lipca 2006, 20:15

CDRTapeK

Post autor: tapek »

Kto uzywal CDRMooby wie do czego jest, a kto nie uzywal ma tu krotki opis:

CDRTapeK tak jak CDRmooby (ktory juz 3 lata nie jest uaktualniany), sluzy do kompresji obrazu gry (backupu) do formatu bz/track (CDRmooby bz/bz.index, w moim uzywam innych nazwa do kompatybilnosci z PSXeven) a potem grania besposradnie z takiego skompresowanego obrazu. Dekompresja jest bardzo szybka i odbywa sie w locie podczas grania, oczyt z takiego obrazu jest tak szybki jak z zwyklego bin/img (lub nawet szybszy), a obraz zajmuje od 5% do nawet 80% (Final Fantasy 1 - bin = 562MB, bz+track = 59,7MB) mniej.

CDRTapeK 1.0:

Ta wersja to w zasadzie to jeden wielki bug fix dla CDRMooby 2.8
* poprawiony wyglad
* poprawione okienko kompresji/dekompresji
* poprawiony powazny blad heap (wywalal plugin na PSXeven, a ePSXe przy wylaczaniu wywalalo niekiedy blad)

+ okienko postepu kompresji i dekompresj z przyciskiem anulacji (oczywista funkcja ktorej nie bylo)

- usuniato wodliwy kod kompresji i dekompresji do .Z, w nastapnej wersji postaram sie naprawic go.
- usnieto kod kompresji/dekompresji rar, poniewaz jest bardzo przestarzaly i powolny (obsluga jedynie rar 2.0 i powolna dekompresja)

wiecej zmian nie pamietam ale mozwiwe za cos jescze bylo ;)

Plugin mozna pobrac stad: cdrtapek-1.0-bin-WIN32.7z
a zrodla stad cdrtapek-1.0-src.tar.bz2
ODPOWIEDZ