Osoby zaniepokojone sytuacją związaną z publikacją ostatniej (0.9.3) wersji PCSX2 mogą odetchnąć z ulgą. Jak donosi CKemu, wraz z kolejną odsłoną emulatora dostaniemy nie tylko działającą pod systemami Windows wersję x86-64, ale również kilka poprawek i usprawnień... w tym związanych z tytułową opcją Path3, która odpowiedzialna jest za obsługę tekstur i efektów graficznych...
... dzięki czemu z gier takich jak: And1 Streetball, Bloody Roar 4 , Bomberman Hardball, Burnout 2 - Point of Impact, Grand Theft Auto - San Andreas, Lemmings , Metal Slug 3D, Need for Speed Carbon, Need for Speed Most Wanted, Street Racing Syndicate, Swords of Destiny, The Fast and The Furious - Tokyo Drift, The Punisher, Torino 2006 zniknie większość przekłamań graficznych. Jest czego wyglądać, szczególnie iż oczekiwanie umili Wam spora porcja obrazków dostępna wraz z pełnym info na stronie domowej projektu. Have a nice day :]
PCSX2 WIP - Path3
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
PCSX2 WIP - Path3
Ostatnio zmieniony 15 kwietnia 2007, 22:29 przez winter_mute, łącznie zmieniany 1 raz.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: