PCSX2 WIP - Path3

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 WIP - Path3

Post autor: winter_mute »

Osoby zaniepokojone sytuacją związaną z publikacją ostatniej (0.9.3) wersji PCSX2 mogą odetchnąć z ulgą. Jak donosi CKemu, wraz z kolejną odsłoną emulatora dostaniemy nie tylko działającą pod systemami Windows wersję x86-64, ale również kilka poprawek i usprawnień... w tym związanych z tytułową opcją Path3, która odpowiedzialna jest za obsługę tekstur i efektów graficznych...
Obrazek
... dzięki czemu z gier takich jak: And1 Streetball, Bloody Roar 4 , Bomberman Hardball, Burnout 2 - Point of Impact, Grand Theft Auto - San Andreas, Lemmings , Metal Slug 3D, Need for Speed Carbon, Need for Speed Most Wanted, Street Racing Syndicate, Swords of Destiny, The Fast and The Furious - Tokyo Drift, The Punisher, Torino 2006 zniknie większość przekłamań graficznych. Jest czego wyglądać, szczególnie iż oczekiwanie umili Wam spora porcja obrazków dostępna wraz z pełnym info na stronie domowej projektu. Have a nice day :]
Ostatnio zmieniony 15 kwietnia 2007, 22:29 przez winter_mute, łącznie zmieniany 1 raz.
2BII!2B
yoshi314
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 19 listopada 2006, 08:55

Post autor: yoshi314 »

path 3! path 3!

nie patch!
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

path 3! path 3! nie patch!
Heheh, mój błąd - to tak z przyzwyczajenia :] Poprawione, dzięki za czujność.
2BII!2B
ODPOWIEDZ