Szukałem i nie znalazłem nikogo kto by miał problem podobny do mojego.
Gdy próbuje uruchomić ePSXe, ten nie zwraca do terminala żadnych informacji i zamyka się.
Proszę o pomoc.
ePSXe nie uruchamia się
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) uruchamiasz z konsoli, czy z konsoli?
2) masz sterowniki k. graficznej?
3) uruchom ePSXe z konsoli/terminala... jeśli na wyjściu dostaniesz "Naruszenie ochrony pamięci" lub "Segmentation fault" to pewnie brakuje Ci biblioteki "libpthread" a dokładniej "libpthread.so.0"
Co ciekawe biblioteki tej nie znajdziesz, bo od dawien dawno zmieniła nazwę więc poszukaj sobie "libpthread*.so" a następnie zlinkuj do wymaganej:
prawdopodobnie zadziała też link do folderu emulatora
w zależności od kompilacji biblioteka mozebyć też w innym katalogu, więc może też to wyglądać tak:
Wszystko zależy, gdzie plik leży Po testuj, wszelakie możliwości masz wyszczególnione powyżej.
2) masz sterowniki k. graficznej?
3) uruchom ePSXe z konsoli/terminala... jeśli na wyjściu dostaniesz "Naruszenie ochrony pamięci" lub "Segmentation fault" to pewnie brakuje Ci biblioteki "libpthread" a dokładniej "libpthread.so.0"
Co ciekawe biblioteki tej nie znajdziesz, bo od dawien dawno zmieniła nazwę więc poszukaj sobie "libpthread*.so" a następnie zlinkuj do wymaganej:
Kod: Zaznacz cały
ln -s /lib/libpthread-0.15.so /lib/libpthread.so.0
Kod: Zaznacz cały
ln -s /lib/libpthread-0.15.so /home/wm_to_miszcz/folder_ePSXe/libpthread.so.0
Kod: Zaznacz cały
ln -s /lib/i686/libpthread-0.15.so /home/wm_to_miszcz/folder_ePSXe/libpthread.so.0
2BII!2B
Problem zażegnany! Okazało się że program jest spakowany za pomocą upx. A ja go nie miałem.
Trzeba było wpisać w terminalu:
Oczywiście w folderze ePSXe.
Trzeba było wpisać w terminalu:
Kod: Zaznacz cały
upx -d epsxe
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: